1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Checken van bestelling

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door awsom, 12 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kun je ergens je bestelling checken? Vanmiddag alles-in-1 besteld, maar we weten niet zeker of we wel EXTRA erbij hebben gezegd.. :oops:
     
  2. Opnieuw bellen voordat de order te ver is!
     
  3. In principe kan elke afdeling je dit vertellen. Ik zou echter aanraden óf de klantenservice (dus 0900-1884, optie 3 en daarna 4, die kunnen het meteen aanpassen indien nodig) óf de afdeling die over de status van bestellingen gaat (0900-1884, optie 4 en daarna 3, daar is het vaak stukken rustiger).
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina