1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheids halvering Alles in 1 extra?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ifeman, 10 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd - probleem op gelost

    [​IMG]

    "Alles in één plus" gehalveerd - probleem op gelost :applause:

    Harry
     
  2. Gefeliciteerd.:pompom:

    Hier is het helaas nog hetzelfde, de helft :giveup::evil:

    Heb je nog weer een actie ondernomen richting Ziggo of werkte het opeens weer goed ?
     
  3. Ik had vanmorgen de helpdesk nogmaals een keer gebeld, en een helpdesk medewerksters heeft mijn modem opnieuw aangemeld.
    En toen werkte alles weer zoals je mag verwachten.
    Ik heb wel een nieuw IP adres gekregen.

    Harry
     
  4. Ik denk dat ze nu in Den Helder bezig zijn.
    [​IMG]

    Ik het een alles in 1 plus en hoor dus 10 om 1,5 te hebben.
    Da's dus wat te weinig.
    Ik wacht het af

    Mart
     
  5. Ik heb ook nog een keer gebeld en de oplossing van jou vermeld.
    De medewerker zou mijn modem ook opnieuw aanmelden.
    Gevolg: geen internet en geen telefoon meer :giveup::giveup:

    Mobiel gebeld en oorspronkelijk werd er gezegd dat er een monteur moest komen. Voor de handeling van de eerste medewerker had ik in ieder geval nog wel internet en telefoon dus ben vol blijven houden dat er iets verkeerd was gegaan bij het opnieuw aanmelden.
    Uiteindelijk nogmaals het mac nummer doorgegeven en mijn modem zou nogmaals opnieuw aangemeld worden.

    Enige tijd later weer internet en telefoon :pompom:
    ik ben er alleen niets mee opgeschoten, wel een ander IP, dus er is wel iets gedaan:

    [​IMG]

    :evil:
     
  6. Vreemd, en mij heeft het wel gewerkt.
    Ra ra Ziggo hoe kan dit?

    Harry
     
  7. En dan ineens is ie weer goed
    Ra, ra, ra politiepet

    Mart

    [​IMG]
     
  8. Pluim voor Ziggo, probleem opgelost

    [​IMG]

    Na aanvankelijk mislukte pogingen van de helpdesk om mijn snelheid weer op 10/1,5 te zetten ben ik net gebeld door iemand van het Webteam naar aanleiding van een klacht via een klachtenformulier.
    Er was naar gekeken en als het goed is zou ik de goede snelheden weer moeten hebben.
    Dat klopt dus na een reset. :pompom::pompom:

    Er is gelukkig blijkbaar toch wel flink wat verbeterd bij de klantenservice. Je krijgt bij een storing mensen aan de lijn die ook daadwerkelijk direct iets kunnen doen of in ieder geval kunnen uitproberen en er wordt binnen een dag gebeld door Ziggo dat de klacht als het goed is verholpen is.

    Mijn vertrouwen in Ziggo is hierbij aanzienlijk gegroeid.:applause::applause:
     
  9. Het is wel eens anders geweest bij het oplossen van de problemen die jij ervaren hebt, maar hoe dan ook, gefeliciteerd. Hopelijk kan je er lang van genieten...
     
  10. Daar heb ik langdurig van mogen genieten (zoals wellicht bekend bij sommige forumleden:lol:) en zag het na die ervaringen dan ook somber in.

    Ben zelfs nog netjes gebeld door Ziggo met de vraag of alles weer in orde was en heb de mogelijkheid tot rechtstreeks contact met de juiste persoon gekregen mocht het toch weer misgaan.:thumb up:

    Ik wacht de drukte i.v.m. de snelheids verhogingen nog even af voordat ik overstap op Alles in 1 extra, waarschijnlijk niet het beste moment om dat nu te doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina