1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheids halvering Alles in 1 extra?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ifeman, 10 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier is de snelheid op het moment ook gehalveerd. 10 a 11 mbps down en 2,2 up. Hopelijk wordt t snel opgelost. Vind het al jammer dat ik het nieuwe modem en nieuwe snelheid nog niet heb, nu wordt het nog een stapje erger met deze bedroevende snelheden. Modem net even ge-reset en heeft niet geholpen.
     
  2. Halve snelheid Alles-in-een-plus

    Ik zal vanmiddag eens een bedraad testje doen. Misschien is de downspeed dan wel goed.
     
  3. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Ik heb zojuist de Helpdesk nog maar een keer gebeld,
    Ze kunnen niets voor je doen, de klacht is door gezet naar de technische dienst.
    De helpdesk mag je niet door verbinden met de technische dienst, ook de chef van de helpdesk komt niet aan de telefoon.
    Ik heb ook een reactie gekregen op het contact formulier, en wat je dan voor antwoordt krijgt is bij de wilde spinnen af. Dat slaat echt nergens op.
    Dit is precies het zelfde als vorig jaar, Ziggo wil er gewoon niks aan doen.

    En voor de statistieken:
    [​IMG]

    Het moet toch niet zo moeilijk zijn om een modem profiel goed te zetten.


    Harry
     
  4. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd - Reactie van de klanten service

    Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

    Wij zien in ons systeem dat u inmiddels heeft gebeld met onze Klantenservice en dat uw vraag daar is behandeld.


    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nlvoor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klikhier voor meer informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Voornaam Achternaam
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo



    Hier schiet je dus ook niets mee op.

    Harry
     
  5. Behandeld, maar verder niets... een schande. Een oplossing wordt niet geboden en je blijft overgeleverd aan de welwillendheid van de medewerkers die hier rondstruinen op het forum. Erg vreemd allemaal...
     
  6. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd - Reactie van de klanten service

    Ja het is niet anders,

    Maar de telefonische helpdesk is ook met handen en voeten gebonden aan de regels van Ziggo.
    Ze willen wel helpen, maar ze mogen niet.

    Harry
     
  7. Ik heb vanaf vorig jaar zomer een maand of 9 lang met de helpdesk gebeld omdat ik geen telefoon had en mijn internet op halve snelheid liep. Telkens 'een actiepunt aangemaakt', maar dat werd elke keer gesloten zonder dat het probleem was verholpen.

    Uiteindelijk is alles gaan werken, maar dan niet via de helpdesk. Wel via dit forum, waar een aantal zeer behulpzame mensen actief zijn. Daarvoor mijn dank en complimenten!

    Nu zijn sinds dit weekend mijn problemen helaas terug (geen telefoon en half-speed internet), dus mijn oude (verkeerde) profiel zal een comeback hebben gemaakt. Gelukkig weet ik nu dat de helpdesk niet het medium is om dit op te lossen en ben ik snel het forum op gegaan... hopelijk kan er ook deze keer een goede oplossing gevonden worden!
     
  8. We zijn nu weer een aantal dagen verder en tot op heden nog geen bericht gehad van de 2e lijns support van Ziggo. Ik ga er morgen nog 1 telefoontje aan wagen. Maar als ik de voorgaande bijdrages zo lees dan heb ik sterk het vermoeden dat dit een zinloze missie wordt. Dan wordt het probleem bij mij hopelijk wel opgelost zodra ik mijn docsis 3 modem binnen heb.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jul 2009
  9. Hier dezelfde ervaringen. Door de helpdesk/technische dienst is nooit iets opgelost.
    Anoniem en Unknown hebben vorig jaar de problemen één voor één opgelost, anoniem heeft toen meerdere keren met veel inzet en moeite het profiel meerdere keren weer goed laten zetten omdat het telkens weer terug viel.
    Vanaf Januari is het goed geweest en nu is de ellende weer terug.

    Ik heb er geen enkel vertrouwen in dat het nu op korte termijn wordt opgelost door de technische dienst, al helemaal niet nu Ziggo bezig is met de snelheids verhogingen.

    Telefonie werkt hier gelukkig wel, voor mij echter geen reden om dan maar genoegen te nemen met weer de halve snelheden.

    Ik denk dat we weer geheel afhankelijk zijn van de inzet van Ziggo medewerkers op dit forum.
     
  10. Jammer dat anoniem nu niet aanwezig is, heb echt de hoop verloren.
    Zonder telefonie is het echt kl*te, halve snelheid is ook niet leuk maar niet dramatisch.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina