1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheids halvering Alles in 1 extra?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ifeman, 10 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. halve snelheid Alles-In-Een Plus

    Hier in Roermond ook hetzelfde probleem. Alle speedtests die ik doe, ik kom niet boven de Z2 snelheid uit . Alleen heb ik dat probleem al sinds december vorig jaar. Ik ga de HD ook niet benaderen, want als ik via Altbinz aan het downloaden ben (Eweka) haal ik 1,2 mb per seconde. M.i. dat ook het maximale voor het plus abo.
     
  2. De reden dat ik de speedtests ging doen was juist omdat ik opeens niet verder kwam dan zo`n 600 KB/s tijdens het downloaden terwijl dat 1,2 MB/s was sinds eind vorig jaar toen mijn profiel meerdere keren handmatig is goedgezet door de inzet van anoniem.

    Bij mij kloppen en klopten de speedtests wel. Het was constant 10 mbit/1,5 mbit. Nu dus slechts 5 mbit/1 mbit.
     
  3. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Neem nou maar gewoon aan dat Ziggo hier niets aan doet.
    De helpdesk zou dit probleem door geven naar een andere afdeling, het is het zelfde liedje als vorig jaar. Er wordt niets aangedaan.

    Ik kreeg zojuist een email reactie op mijn klacht, het zal wel eens oktober kunnen worden. Welk jaar werd er niet in vermeld.
    Daarvoor ben ik al minstens 10 jaar of langer abonnee/gebruiker van eerst @Home en nu Ziggo.
    Nieuwe abonnees hebben blijkbaar voorrang. Als die de goede snelheden maar krijgen. De andere gebruikers kan Ziggo met een gerust hart een lagere snelheid leveren.

    Een modem profiel goed zetten, dat mag de telefonische helpdesk niet.
    Ik vraag me af we of wat dat wel mag.


    Harry
     
  4. Hier idem, we zijn met een select gezelschap weer gezamelijk de klos.
    Ook precies dezelfde reacties bij helpdesk dit weekend en vandaag als de rest van ons.
    :evil::evil::evil::evil:

    [​IMG]
     
  5. Het is ergens geruststellend dat het probleem dat ik heb ook bij anderen voorkomt... dan zou er een gemeenschappelijke factor moeten zijn, en misschien ook een gemeenschappelijke oplossing... hopelijk wordt die ook gevonden.

    Voor de mensen die, net als ik, telefonie kwijt zijn: hebben jullie dat al terug, en zo ja, hoe? Is voor mij belangrijker dan de internetsnelheid....
     
  6. Ben ik met je eens Martijn, telefonie nog steeds weg.
    Heel vervelend.
     
  7. ff gereset

    Heb net de stekker 10 minuten uit het modem gehad en de snelheid is iets hoger.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    [​IMG]

    Hier is nog niets verbeterd.

    Harry
     
  9. Je upload is zoals het hoort voor Alles in 1 Plus dus bij jou is er geen sprake van een verkeerd profiel.
     
  10. AIO extra op het moment 4 a 5 mb diep triest!!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina