1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheids halvering Alles in 1 extra?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Ifeman, 10 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is nu net het probleem, ik woon ook 3km er van daan.
    Heb al jare adsl gehad, zonder problemen bij wanadoo.
    Maar toen dat later online werd begonnen de problemen.
    Toen dacht ik er goed aan te doen om te switchen naar kabel.
    Prijs is prima, maar dus ook weer veel problemen.
     
  2. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Ik maak het zelfde mee, sinds 2 januari geen probleem gehad met de snelheid.
    Was gewoon goed, vanmorgen de helpdesk gebeld, moest mijn modem twee uur uitzetten, was toch de halve dag weg, mijn software in mijn modem zou nog op internet Z2 staan.
    Na vier en half uur de boel weer gestart, nog steeds de snelheid van Internet Z2.
    Nogmaals de helpdesk gebeld, mijn klacht was door gegeven aan een andere afdeling. Antwoord op mijn vraag, wanneer ik weer de snelheid zou hebben van het pakket waarvoor ik betaal, "Alles in één plus"
    Hier kan de helpdesk geen antwoord op gegeven.
    Gezien ik de vorige keer een halfjaar heb moeten wachten voor die zelfde klacht werd op gelost, heb ik mijn abonnements geld voor de maand juli gelijk laten terug storten, en ook mijn machtiging voor Ziggo laten blokkeren.

    :no: :no:

    Harry
     
  3. Na maanden ellende vorig jaar i.v.m. met migratie problemen is hier ook de snelheid opeens WEER GEHALVEERD :censored::censored::censored::censored:

    Wachten op de verhoging ok, maar dit is om echt doodziek van te worden.:evil::evil:

    Ik heb in ruim een jaar, sinds de start van Ziggo vier maanden een goed werkend pakket met goede facturen gehad.
    [​IMG]

    Ik zie het er al van komen dat ik tot minstens September (wanneer de nieuwe verhoging in zou gaan) kan gaan afwachten.

    Het bericht van Zipper belooft ook veel goeds :giveup::giveup:
    Ik ben ook niet van plan weer het rampenplan van vorig jaar weer te doorlopen en betaal ook niet meer tot het is opgelost.
     
  4. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Ik heb nog maar een keer de helpdesk gebeld,
    En ze kunnen niet aangeven wanneer deze klacht wordt verholpen.

    En deze opmerking van een helpdesk medewerker kan zo het grote smoezen boek in. Het zou aan mijn browser liggen, ik gebruik namelijk Firefox 3.5 en die wordt niet door Ziggo ondersteund.

    Zo lust ik nog wel een paar.:censored: :censored:

    Harry :giveup: :giveup:
     
  5. Andere pc, IE 8

    [​IMG]

    En nog een andere pc, Firefox, zonder router:

    [​IMG]
    :censored:

    De helpdesk heeft nooit ook maar iets opgelost van mijn klachten in het verleden.
    Dat wordt weer een bezoekje aan het Ziggo kantoor. :sleep:
     
  6. Hoi Messed Up , gelukkig wonen jij en ik in Groningen en is Ziggo vlak bij maar ja woon je in het Zuiden van nederland dan wordt het een duur ritje.

    Mvgr Paul
     
  7. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Ik woon in 't zuiden dan is Groningen wel erg ver weg.

    Mijn Pc Firefox 3.5
    [​IMG]

    Andere PC IE 8
    [​IMG]

    Harry
     
  8. Ja, dan is 4 a 5 uur rijden wel erg veel om iemand over de balie te trekken.:wink:

    Dan maar doen met de middelen die er zijn en dat is de telefoon of de mail.
    Succes vanuit het Noorden gewenst.

    Mvgr Paul
     
  9. Snelheid "Alles in één plus" gehalveerd

    Maar helaas werkt het contact formulier op de website van Ziggo niet.
    Enne de helpdesk stuurt je momenteel met een kluitje het riet in.

    Harry
     
  10. Ja, en de ene zegt dit, de andere dat.
    Binnen 1 dag opgelost, het duurt 5 werkdagen enz.
    Het mooiste vond ik nog de reactie op mijn mail naar Ziggo:

    Na grondige analyse van het signaal op uw aansluiting heb ik geconcludeerd dat er sprake is van een individueel signaalprobleem. De oorzaak van dit probleem kan van buitenaf afkomstig zijn, maar kan zich ook in de huisinstallatie bevinden. Controleert u of de modem hoofdaansluiting van uw woning staat aangesloten met de bijgeleverde onderdelen, en of alle aansluitingen goed contact maken.
    Heeft u alle aansluitingen gecontroleerd, dan wil ik u adviseren om telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice voor verdere analyse. Als blijkt dat er een monteur nodig is om het probleem op locatie te onderzoeken, kunt u met één van de medewerkers een monteurafspraak maken.
    Dit is toch te gek voor woorden, signaal is prima.Ze hebben zelfs op mijn aanraden nagegaan of profiel verkeerd was teruggezet, wat dus het geval is bij mij, zipper en messed up.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina