1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten telefoon nummer klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door foxy, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zéér klantvriendelijk

    Mijn pre-paid provider rekent € 0,30 per minuut. Dan is € 0,32 tov. € 0,40 een groot procentueel verschil!

    Dat zou en zeer goede oplossing zijn want naar een normaal nummer met lokaal of interlokaal tarief betaal ik maar drie minuten voor een vol uur! € 0,89 voor een uur bellen vind ik zeer acceptabel.

    Daar kan je als individu weinig aan veranderen en dat zal jij ook wel weten. Overigens is de OPTA daar al mee bezig.

    Het zou zéér klantvriendelijk zijn als Ziggo de door jou voorgestelde optie in het tweede citaat zou opvolgen.

    Nu kan je als je mobiel belt je laten terug bellen maar dat kan/mag de helpdesk-medewerker die je aan de lijn krijgt niet doen. Je kunt daarna wachten tot je een ons weegt als je al terug gebelt wordt.
    Je zult wel thuis moeten blijven met je mobiel want men wil weten welke lichtjes wel of niet branden op je modem etc.

    NB: Voert de MGV of een daaruit voortgekomen nieuwe partij nog op regulaire basis overleg met Ziggo of is dat geheel ter ziele? Ik ontvang nl. nooit meer iets. Geen overlegnieuws maar ook geen verzoek tot contributie betaling. Is de MGV officieel opgeheven?
     
  2. Sausje.

    Men komt eerder op het forum als er misstanden zijn dan als de boel goed draait! Dus zal dat sausje meer regel dan uitzondering zijn.

    NB: Voert de MGV of een daaruit voortgekomen nieuwe partij nog op regulaire basis overleg met Ziggo of is dat geheel ter ziele? Ik ontvang nl. nooit meer iets. Geen overlegnieuws maar ook geen verzoek tot contributie betaling. Is de MGV officieel opgeheven?
     
  3. Zoals zo vaak, ligt de waarheid in het midden: er zijn mensen die alles prima vinden (hoewel dat nog maar een kleine groep is) en het andere uiterste zijn de mensen die altijd klagen en ontevreden blijven ( deze groep groeit onder de huidige welvaart). Die zelfs klagen dat verbeteringen niet ver genoeg gaan, te lang duren...... Kijk naar het verhaal van de extra smartcards voor een prijs of de snelheid waarmee snelheidsverhogingen worden doorgevoerd. Het lijkt wel of sommige mensen helemaal niet meer tevreden te krijgen zijn. Klaag als iets niet werkt, klaag als er iets niet klopt, vind het jammer als verbeteringen wat langer duren of minder ver gaan, en wees blij met de dingen die wel goed gaan en kloppen en de verbeteringen die komen gaan. Leven is zoveel makkelijker en leuker met een positieve inslag.
     
  4. Ik ben hier naar aanleiding van een vraag die ik ooit had, welke goed beantwoordt werd

    en blijven "hangen", niet omdat ik het ergens nit mee eens zou zijn, maar om iets van anderen op te steken, en evt te helpen met oplossingen.
    zo had ik tot 3 maanden geen flauw benul van wan-lan snelheden en dat er zoveel verschillen waren in de routers.

    maar sommigen onder de bezoekers zijn, zoals 'dokie' al aangaf nooit of heel laat tevreden.
    Mijn internet aansluiting is ooit begonnen met 768 Kb bij @home, voor een relatief vergelijkbare prijs ( voor die tijd )
    en we hebben nu 64 euro + de extra optie's erbij, als vaste lasten berekening, en kijk waar we naartoe gaan 100+ Mbit, iets waar ik in 2000 alleen maar van droomde.
    mijn eerste download - Dr. Doolittle deed er 13uur over .. nu nog maar 13 minuten ( nog niet naar de 50 Mbit helaas )
     
  5. Heeft niks met indexering te maken.
    De markt (opta) heeft aangegeven dat bellen juist de laatste jaren goedkoper is geworden en gaat worden.
    Wat ZIGGO doet is graai politiek, legale criminaliteit noemt men het ook wel.
    Met één hand iets geven en met de andere hand dubbel terughalen.
    Of... links lullen en rechts vullen.

    Gegroet.
    Wederom geen positieve bijdrage, maar ik slik ook niet heel veel zoals 80 procent van de mensen hier die alles slikken wat Ziggo doet.
     
  6. 10 cent per minuut (daar gaat dit topic namelijk over) is jouw definitie van legale criminaliteit en graai-politiek, ja het is duidelijk......:schater:
     
  7. wat doen we moeilijk

    Wat doen velen toch moeilijk. Wat is nou 10 cent per minuut. Ik ben blij dat die ellendig lange wachttijden voordat je aan de beurt bent niet meer voorkomen. Daar betaal ik graag enige centen voor. Het scheelt namelijk enorm als het niet nagenoeg gratis is. De meeste mensen bellen namelijk voor fouten die vaak niet door Ziggo veroorzaakt worden. (ook bij mij) Het is dan een service dat je voor maar 10 cent per minuut geholpen wordt.
     
  8. Geheel mee eens!
     
  9. Inderdaad leer ik ook nog steeds door mee te lezen.
    Om te leren ben je nooit te oud.
    (ooit begonnen met een inbel-account.)
     
  10. Wellicht is 10 cent per minuut voor jou geen enkel probleem. Voor veel mensen die een licht pakket hebben om toch met de wereld mee te kunnen doen is dat een heel bedrag!

    Persoonlijk sponser ik iemand die zo weinig te besteden heeft dat hij die 20 euro voor internetten niet eens kan missen. Telefonie is al helemaal te duur en heeft dus een gsm voor in noodgevallen.
    Deze persoon kan dus helemaal niet naar de Helpdesk bellen omdat hij dan geen centen heeft om belminuten te kunnen kopen.

    Roep dus nooit dat je over een cent meer of minder niet zo moeilijk moet doen.
    Er bestaan mensen in heel andere sitiuaties en die ook geen schulden hebben of aan de drank of drugs zijn. Nee, gewoon keurige mensen die altijd hard hebben gewerkt en voor een ieder klaar staan. Als men dan in de WAO komt die gerelateerd is aan het laatst verdiende loon wat niet hoog was ben je mooi in de aap gelogeerd.

    Het kan jou en iedereen ook overkomen al zullen de meeste mensen denken van niet. Ik weet beter.
    Ik lig ook niet zo wakker van die verhoging maar ik denk iets verder want veel goedwillende mensen hebben het veel slechter dan jij en ik! Maar ook ik hik principieel tegen zo'n relatief duur nummer aan.

    Hoe zo 'de meeste bellen voor eigen gemaakte fouten'? Waar heb je die wijsheid vandaan.
    Ik heb tenminste nog nooit dit officieel van Ziggo gehoord of ergens gelezen. We praten elkaar gewoon na en als we dan lang genoeg doen gaan we het vanzelf geloven.

    Een paar dagen geleden kreeg ik per post een doos van Ziggo afgeleverd met Eurodosic 3.0 modem. Tevens een paar zakken met kabels en of ik dat maar even wilde monteren. Een klein papiertje erbij als montage voorschrift.

    Ik kan mij voorstellen dat tante Mien en ome Jaap dit niet voor elkaar krijgen en gaan bellen? Wie zijn fout is dat dan?

    Ik hoor je al denken; "tante Mien en ome Jaap" Nee, die willen alleen maar internetten en gaan bellen omdat ze van dit soort zaken beslist geen kaas hebben gegeten.
    Hopelijk hebben ze een handig neefje oid. want anders zullen ze een Ziggo-monteur moeten laten komen!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina