1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten telefoon nummer klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door foxy, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier nog zo een.. ;)
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  2. Je hoeft er niet opnieuw voor te bellen. Als je al iemand aan de lijn hebt kan die ter plekke een toezegging doen.

    Maar ik kan me voorstellen dat je het schriftelijk wilt hebben....maar dan moet je wel wat meer geduld hebben :)
     
  3. Nee hoor, direct na het gesprek een email de box uit, en klaar.

    Volgens de rechter is een mail correspondentie OOK schriftelijk aantoonbaar, dus in die gevallen ook
     
  4. Is ook zo leuk als je geen internet hebt:frons:

    Voordat je ook maar iemand aan de lijn krijgt ben je al een paar minuten bezig met menuutjes door te werken. Eerst je klantnummer, dat wordt dan nog zo heeeeeeeerlijk zijig herhaald, dan menuutje 1, dan menuutje 2.

    Slechte zaak dat ze er weer 10ct per minuut van gemaakt hebben:no:
     
  5. telefoon

    waarom moeten wij nu ineens gaan betalen naar ziggo van 10euro cent
    per minuut als je belt naar ziggo eerst was het landelijke tarief
    geen bericht over gehad
     
  6. Het bedrag was tijdelijk verlaagd naar 2 cent per minuut en was al 10 cent per minuut. Dit was vanwege de lange wachttijden destijds. Momenteel zijn alle wachttijden weer op normaal niveau (vrijwel altijd onder de 2 min) en zijn medewerkers een stuk beter op de hoogte van alle werkprocessen.

    Dit bedrag was trouwens destijds ingesteld omdat men om de meest onzinnige dingen ging bellen. Toen ik bij Casema op de helpdesk werkte begonnen mensen te bellen voor het updaten van hun Windows of het aansluiten van de DVD speler. "Even proberen aangezien het toch gratis is" :). Het erge was dat veel medewerkers nog een correct antwoord gaven ook. Uiteraard klantvriendelijk, maar eigenlijk niet de bedoeling.
     
  7. Leuk! *NOT*

    Inderdaad was de verlaging maar tijdelijk. Helaas heeft men het weer verhoogd. Billijk?
    Ik vind van niet want met mijn all-in-one moet ik al erg veel geld uitgeven om de helpdesk te bellen met mijn pre-paid gsm. Ondanks het lokale tarief.

    Inderdaad zijn de wachttijden afgenomen maar als je een probleem hebt moet je eerst door het menu heen en dan kom je meestal toch in een (kortere) wachttijd te staan.
    Dan moet je het probleem voorleggen en de medewerker legt alles vast en doet een test oid. Kortom al met al wordt het een aardige rekening. :evil:

    Persoonlijk vind ik dat een helpdesk gratis hoort te zijn maar dat is bijna nergens meer.
    Bij mijn hostig provider hebben ze een gewoon telefoonnummer en wordt ik direct binnen een minuut met een medewerker verbonden die toegang heeft tot alle gegevens. Van klantenservice t/m storingsmeldingen (die gelijk worden opgelost omdat men direct toegang tot de servers heeft!) of vragen. Verder is er een members area waar je meer kunt regelen dan op 'Mijn Ziggo'. En hij is bepaald geen kleintje op de hostingmarkt!
    *De telefonische helpdesk is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. U krijgt direct een medewerker aan de lijn. Daarnaast kunt u uw vraag per e-mail stellen. U kunt er dan vanuit gaan dat u binnen een paar uur antwoord heeft, ook in het weekend!* (En dat is geen loze belofte!)

    Het kan dus wel! Waar een wil is is een weg. (Ondanks dat het een beetje appels met peren vergelijken is.)
    Ziggo zal wel heel wat 0900 centen hebben opgestreken bij de afgelopen grandioos grote storing in het zuiden van het land!
    Je kunt de kosten declareren op de een of andere manier maar hoeveel zullen dit doen? (of weten)

    Je bent allang weer blij met de telefonie welke kosten men recentelijk ook heeft verhoogd! :sad:
     
  8. Wat denk je nu zelf? Enig idee wat een aantal callcentra's kosten? Enig idee wat een 0900 nummer kost? Om nog maar niet te spreken van imago schade (als dat nog kan bij Ziggo).

    Overigens konden de mensen (die last hadden van de storing) niet bellen, dus heb geen idee waar je deze onzin vandaan haalt.

    Ben geen Ziggo verdediger ofzo, maar dit slaat nergens op. :roll:
     
  9. Ik denk dat veel mensen mobiel hebben gebeld met Ziggo, zijn opmerking snijdt dus wel hout, mobiel bellen kost nog meer!
     
  10. Dat is iets wat niet door Ziggo word veroorzaakt. Het is je eigen mobiele provider die een extra (hoog) tarief vraagt voor het bellen naar 0900 nummers.

    Ziggo die hier de centen voor opstrijkt? Lijkt me niet. Enig idee (wat hierboven ook reeds is gezegd) wat het in standhouden van een 0900 nummer, de helpdesk etc allemaal kost? Vele malen meer dan de 10ct die Ziggo vraagt voor het bellen naar het nummer.

    Dit is niet het geval. De extra kosten voor het bellen vanaf een (prepaid) mobiele telefoon worden niet door Ziggo opgestreken, maar door de eigen mobiele provider. Die daar dus wel "slapend" rijk van word.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina