1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten telefoon nummer klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door foxy, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals IE Tab... werkt perfect voor nukkige websites.
     
  2. Hier gaat dit hele topic over?
     
  3. Klopt, ondanks de zoek opdracht kwam ik mijn vraag niet tegen, heb een nieuw topic geopend, daar werdt verwezen naar dit topic, een mod heeft mijn berichtje hier heen verplaatst...


    Tis nu duidelijk....
     
  4. Ik vind €0,10 p/m gewoon echt veel geld voor iets waar je als klant met een probleem afhankelijk van bent.

    Het klachtenformulier invullen biedt vaak geen soulaas, ik weet niet wie deze klachten moet verdelen maar 9 van de 10 keer krijg je een lauw antwoord terug.

    Kortom je gaat dan toch weer bellen en dan is €0,10 best veel. Wanneer je goed in de problemen zit en je belt ca 5x 15 min, dan ben je toch al een dikke €7,50 kwijt. Je krijgt er alleen maar problemen bij, dan heb ik het nog niet eens over het geval dat je telefoon EN internet het niet doet bij Ziggo. Dan moet je mobiel gaan bellen en dan ben je een veelvoud van dit bedrag kwijt!

    Wanneer ik voor die € 0,10 p/m ook nog eens echt iemand aan de lijn krijg dit er iets van snapt en me ook echt direct kan helpen dan was het een ander verhaal geweest, maar negen van de 10 keer moet je alles uitleggen en wordt je ook nog eens doorverbonden of in de wacht gezet omdat de medewerkster het niet snapt.
     

  5. Ben het wel eens met het idee dat wanneer de klacht daadwerkelijk aan Ziggo ligt je geen kosten hoeft te betalen. Al dan niet dat dit achteraf wordt verrekend.
     
  6. Dat zou ideaal zijn. Echter, dan krijg je heel erg veel discussies over of een call wel of niet terecht was.

    Hoeft ook niet. Zijn er significante belkosten gemaakt bij een probleem veroorzaakt door Ziggo en kun je dit ook aantonen, kun je schriftelijk restitutie vragen.

    Tja Ziggo kost het eerder euro's dan centen per minuut. Een verlaging van het tarief zou inhouden dat die kosten uit abonnementsgeld zouden moeten komen. Nu betalen degenen die er gebruik van maken voor een deel van de kosten, anders zouden alle abonnees moeten betalen voor hen die bellen, zelfs als zij zelf nooit dagelijks aan de lijn hangen om hun meterstanden door te geven (ja, het is een kennis bij Ziggo overkomen).
    Dat heeft niks te maken met Ziggo, je betaalt dat bedrag aan je mobiele provider. Sommige providers nemen nogmaals lokaal tarief erbovenop, andere rekenen er nog een dikke euro bovenop.
    Tja er zijn helaas nog voldoende websites die zo slecht ontworpen zijn dat ze slechts in één browsertype werken (www.ziggo.nl) of juist die hun product een oneerlijk voordeel willen laten hebben (www.windowsupdate.com).
     
  7. Dat hoeft niet eens perse schriftelijk hoor
     
  8. Dan moet je weer bellen en daar klaagt men nou juist om, de kosten haha.
     
  9. Alles wat mij iets "oplevert" gaat schriftelijk

    paar keer meegemaakt, moest ik bellen voor iets, kwam het niet, "We hebben uw gesprek niet verwerkt, helaas nu is het voorbij"
    diverse bedrijven 'verkopen' zo een mooi product .. foutje bedankt..

    als ik al iets mondeling afspreek, vraag ik naar een contactpersoon, en noteer de tijden, en stuur dit als bevestiging nog een keer erachteraan
    Als een bedrijf een notitie krijgt met naam en toenaam, gaan ze zorgvuldiger om met de afspraken.

    mij vangen ze niet meer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina