1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kosten telefoon nummer klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door foxy, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Cendris, vestiging Den Helder.
    Men doet daar aan alles; van verkoop, promotie t/m heuse helpdesken! De hele rits vaktermen die daar voor staan.
    De helpdesken die daar draaien o.a. voor Tele2 zijn frontoffice. Komt met er met 'klapperen' niet uit wordt het doorgegeven naar de opdrachtgever. Vergelijkbaar met Ziggo frontoffice Helpdesk.
    In principe maakt het niet uit waar een frontoffice zit, in Zuid-Afrika of India. Men spreekt Nederlands.
    Ik heb op een zondag in een ver verleden Ziggo eens op zondagavond gebeld en kreeg een dame aan de lijn met een erg Hindi-accent. Toeval of niet? (geen technische ondersteuning)

    Off-Topic; Ik zou daar niet kunnen werken omdat je 'targets' moet halen. In de loop der jaren is mijn schoondochter doorgegroeid in het bedrijf maar het blijft wel erg prestatie gericht. Gelukkig is de tijd over dat callcenters een laag basisloon gaven en de rest moest men bijverdienen met (agressieve) verkooptechnieken.
     
  2. Ik weet het te vinden, maar dan heb je nog management & directie die niet willen dat je te diep gaat hé
    stel je voor dat je een oplossing vindt, en die aandraagt - moet het aangepakt worden, gaat van de kostbare (vergader / golf ) tijden af

    maar de meeste tools pakken helaas de incoming message niet mee, terwijl de klant dat wel rekent, en de kosten ook gemaakt worden door de beller.

    dat bedoelde ik met de statistiek in de wachtijd, klopt, ja voor de medewerkers en afdeling die erop afgerekend worden.

    En verder word een helpdesk van een provider altijd zwaarder belast bij veranderingen, lees het gemiddelde klaagtiopic maar, en je ziet mensen rammelen over de prijs, of de (niet) ontvangen verandering, en bellen terwijl met een beetje lezen van d beschikbare info het al duidelijk zou kunnen zijn

    alleen hier al heeft waarschijnlijk de helft al meerdere malen gesproken met slecht geïnformeerde HD medewerkers
    ( collega van mij is glas hard verteld dat hij 20/3 op zijn plus heeft, terwijl hij een bestaande abbo is, en pas in oktober verhoogd gaat worden.
    nu komt er een monteur om het door te meten, terwijl er technisch niets mis is )

    hoezo belasting op personeel
     
  3. Is gezien de financieen wel een andere situatie. Een interne helpdesk is zelden winstgevend, tenzij je echt hoge bedragen voor het bellen vraagt, echter zal een extern bedrijf een dusdanig bedrag per telefoontje vragen dat het voor hun uitkan.

    Deze 2 situaties zijn niet zonder meer te vergelijken. Ook kan het uitbesteden van bepaalde zaken goedkoper zijn (niet winstgevend) dan het hebben van die diensten inhouse. Ofwel, hoe beperk ik mijn kosten. Ondanks dat kan het, voor dat externe bedrijf, wel winstgevend zijn, mits zij het goed managen (prijs per call, inschatting van bezetting etc).
     
  4. En toen was het kringetje weer rond.....

    Ik schreef een aantal pagina's geleden juist dat wij dit voorstel voor een speciaal normaal telefoonnummer waar mobiele nummers niet geblokkeerd worden en de rest wel gedaan hebben richting Ziggo, maar dat ze hier niet op in wilden gaan.
     
  5. LOL! :mrgreen:

    Blijven doorvragen en gezien deze discussie wil Ziggo het wellicht heroverwegen. Aan ontevreden klanten heeft niemand wat.
    MGV, veel succes met het onderhandelen.

    Nu het kringetje weer rond is wens ik een ieder een prettig weekend toe.:pompom:
     
  6. Vandaag mijn telefoonrekening ontvangen van juni en juli.
    Vanwege een defecte decoder heb ik meerdere malen gebeld in de afgelopen maanden.
    Dacht ik te bellen tegen lokaal tarief, nu is er 10ct per minuut afgetrokken door mijn provider.
    Kan iemand mij vertellen of het lokale tarief in elk geval tot half juli gold?
    Zonee dan declareer ik in elk geval de door mij gemaakte kosten vanwege ondeugdelijke apparatuur.
     
  7. Zie de datum van het eerste bericht in dit topic :frons:
     
  8. Gewoon altijd de kosten via het klachtenformulier terug vragen als het defect niet aan jezelf lag. Deze kosten moeten ze terug geven.

    Hoe men omgaat met kosten van een mobiele telefoon weet ik niet, die kosten zijn minder makkelijk aantoonbaar.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina