1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sitecom 300N WL-342

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ceesre, 9 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Leuk he die reactie van Ziggo. Vandaag 07-08-2009 mijn Stitecom 300N X3 aagesloten. Kreeg het niet voor elkaar (soms is alles wat er bij zit goed lezen uiteindelijk toch de oplossing). Bij Ziggo een snuiter (belgisch accent) aan de lijn. Uit het gesprek bleek al gauw dat hij de router niet kon. Had het over een resetknopje waar je met de pen in moest drukken om de router te resetten. Zat er dus niet op, maar volgens die snuiter moest het er wel op zitten. Heeft nog ruggespraak gehouden. Maar dit was een router die niet door hen ondersteund werd. Leuk, werd bij de mail (helicopter met pakketje rond 01-07-2009) wel gepromood met een kortingscode. Was volgens hem niet zo. Uiteindelijk zelf het initiaitief genomen om de WPS-knop in te drukken, en ja! Hoor! verbinding. Staat op de router 10 seconden is resetten. Zal dit ook even met Ziggo communiceren.
     

  2. Heb het besteld bij de routershop
     
  3. Heb het bij de routershop besteld
     
  4. Dan heb je het maandag in huis als het goed is, mocht je nog vragen hebben, dan ben ik er.
     
  5. Dus het niet lezen van de handleiding, en dan in de problemen komen, is volgens jou de schuld van Ziggo

    kromme gedachte, aangezien het DUIDELIJK omschreven stond op de onderkant & op de installatie'poster'
     
  6. Goed lezen geldt uiteraard ook voor dit bericht. Ik geef Ziggo niet de schuld dat het mij niet lukte. Ik vind het ongekend dat een helpdesk van een provider niet de juiste informatie bezit om over producten, die ze zelf notabene promoten met een actiekorting, te beantwoorden.
     
  7. Oke , je hoort van mij
     
  8. Wel goed gelezen

    medewerker wijst je op een resetknop, die er volgens jou niet op zit, en dan "ineens" wel erop blijkt te zitten.

    en het aanspreken met "snuiter" ...
    een helpdesk is een externe firma die de belangen behartigd van ziggo, niet van sitecom
    je kan niet verwachten dat een helpdesk overal vanaf weet.

    maar ik blijf erbij, je hebt zelf een probleem veroorzaakt, door niet de handleidingen te lezen, welke bij sitecom overduidelijk zijn.
    en meent dit dan af te moeten schuiven op iemand die anders praat dan jij
    ( of ziggo in het algemeen - wat de gangbare doelstelling blijkt te zijn hier )
     
  9. waarom promoot Ziggo deze router ?

    Hallo allemaal,

    Ik ken dit forum pas sinds vandaag, dus kon helaas niet eerder deze discussie lezen. Via de site van Ziggo kwam ik bij de Sitecom WL-342 uit. Ik dacht: hij wordt hier gepromoot en met 300 Mbps zit het inderdaad voorlopig wel goed. Op internet zag ik bij diverse sites ook de 300 Mbps genoemd staan. Uiteraard zag ik ook dat op de site van Sitecom wordt aangegeven dat dit neerkomt op 85-140 Mbps werkelijke snelheid. Dit alles is nog steeds met de toekomstige 100 Mbps snelheid van Ziggo Alles-in-Eén Extra te doen. Ziggo zegt ook op de site dat je met deze router voorlopig klaar bent.
    Nu lees ik hier verhalen dat de WAN poort niet meer dan 43 Mbps doorlaat. Waarom adverteert Ziggo er dan mee ? Dan heb je er toch al niets aan met de huidige verhoging naar 50 Mbps ?
    Ik heb dit topic doorgelezen maar kon nog geen echt antwoord op deze vraag vinden. Kan iemand dit eens nader verklaren / uitleggen ? Of snappen jullie hier ook niks van ?

    Groeten,

    Jeffrey
     
  10. Hallo Spartagek.

    Lees de onderstaande links eens. Ziggo geeft anders aan dan jij uitlegt. Dat helpdesks vaak via een extern bedrijf gaan is al tijden bekend. Echter als je voor een firma een helpdesk bent behoor je de zaken van je opdrachtgever (Ziggo) goed te behartigen en personeel in te zetten die de vragen over je producten of producten die jouw product ondersteunen goed kunnen beantwoorden.

    http://www.ziggo.nl/over-ziggo

    https://www.sluitallesaan.nl/korting/

    https://www.sluitallesaan.nl/shop/frontpage.jsf

    Nieuwe klanten van Alles-in-1 en Internet kunnen direct bij de bestelling de standaard- of premium router bestellen. Bestaande klanten van Alles-in-1 en Internet verwijzen we door naar de partnerwebsite SluitAllesAan.nl.

    Groeten,
    Henniep.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina