1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sitecom 300N WL-342

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ceesre, 9 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hetzelfde probleem, dacht alleen dat ik die usb's er bij zou moeten kopen, toch nog maar eens kijken.
     
  2. Doel je op die korting ?
    Dat is niet juist, want ik heb als AIE plus abonnee ook een kortingcode ontvangen.
     
  3. Zoals heel duidelijk onderstreept is, geldt die opmerking betreffende het niet kopen van die router enkelt als je een Alles in 1 Extra abonnee bent... ;) Dat die korting voor iedereen is, heb ik niets over gezegd.
     
  4. Yussi

    Yussi Guest

    Zoveel negatiefheid raak er ongerust van

    :shock: Ik heb zelf een WL-342 Sitecom Wireless Router 300N X3 Emotion besteld van ziggo webshop.

    kan elke moment aankomen vliegen.

    Ik hoop dat mijne geen problemen brengt.


    Trouwens mensen die er geen problemen hebben laat je horen:giveup:
     
  5. Tja, zodra Ziggo de snelheidsverhoging naar boven de 100Mbit gaat doen, ga je problemen krijgen met je Alles in 1 Extra abonnement. Je router heeft maar een 100Mbit WAN poort en ga je de dan geldende snelheid niet halen en zul je weer een nieuwe router moeten kopen om toch de hoge snelheid te kunnen halen. Voor snelheden boven de 100Mbit heb je nou eenmaal een router met een Gigabit WAN poort nodig. Evengoed veel plezier er mee.
     
  6. Yussi

    Yussi Guest

    Die nieuwe snelheid van 100mbit kan wel jaren duren..
    ik heb alleen van ziggo mee gekregen dat de nieuwesnelheid zal 50mb worden.
     
  7. Tja, mij maakt het niet uit hoor, ik probeer alleen maar te helpen, maar het staat zelfs op de site van Ziggo zelf.

    Is toch zonde van het geld wat je nu aan die router kwijt bent? Had je beter gelijk aan een router kunnen besteden die wel gelijk in staat is die snelheden bij te houden. Is ook al regelmatig in diverse topics naar voren gekomen. Maar goed, nogmaals, jouw eigen keuze. Dit probleem is nu door diverse mensen, bij Ziggo uitgezet.

    Edit: deze opmerking is , nogmaals, alleen van toepassing op mensen die een Alles in 1 Extra abonnement hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2009
  8. Yussi

    Yussi Guest


    Hmmz bedankt voor hulpzaamheid..

    soveel ben ik ook niet kwijt aan die nieuwe router van ziggo.
    Dus gewoon najaar weer maar een nieuwe aanschaffen. je weet wat ze zeggen. met de klok mee gaan.
     
  9. Bij mij werkte het meteen.
     
  10. Wat...?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina