1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Sitecom 300N WL-342

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ceesre, 9 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. j.toet

    j.toet New Member

    Berichten:
    4
    Iemand een reactie hierop ?
     
  2. eisbaer

    eisbaer Forum Member

    Berichten:
    25
    Het antwoord op die vraag kan alleen de adverteerder geven. Al het andere is speculatie.
     
  3. j.toet

    j.toet New Member

    Berichten:
    4
    Snap ik, maar ik bedoelde meer of anderen hetzelfde gevoel overhouden aan de tekst op de Ziggo website. Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken, wat eraan te doen is en of meer mensen in hetzelfde schuitje zitten.
    :wink:
     
  4. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    De belangen worden behartigd, alleen niet naar voldoening vanposter, dat is een groot verschil.

    hij had het over de ondersteuning van een stuk hardware.
    Dat Ziggo hier een fout in gemaakt heeft, bestrijdt ik ook helemaal niet, en dat ze van het begin af aan een andere router hadden moeten aanbevelen roep ik al langer.

    Maar de ondersteuning van de bediening ligt niet bij Ziggo, maar bij de leverancier ( sluitallesaan ) en de fabrikant.

    De HD medewerker heeft suggesties gedaan, en kreeg te horen dat er geen resetknop opzat van de gebruiker, dit terwijl deze wel degelijk aanwezig was, wat in de manual gewoon is terug te vinden
    dat dat knopje er 'iets anders' uitziet dan normaal, kun je de helpdesk niet verwijten
    ( misschien heeft betrokken medewerker zijn info al aangepast, op basis van verkregen info )
     
  5. Drone

    Drone Forum Member

    Berichten:
    5
    Ik heb zelf de Sitecom WL-342 V2 002. Ik haal bij snelheidstesten maximaal tussen de 48 en 49 mbps. Dat verhaal over die 43 mbps vind ik dus ongeloofwaardig tenzij het een andere versie is dan die ik heb. Het zou wel een beetje onzinnig zijn dat de WAN -> LAN snelheid maximaal 43 mbps is. Ik stel m'n router wel zorgvuldig in. Maximale beveiliging en een kanaal waar zo min mogelijk op staat te zenden, en die vrijwel interferentie vrij is.

    In deze versie van de router zitten wel een paar bugs helaas. UPNP werkt niet en firewall regels worden gewoon genegeerd als je gebruik maakt van een (bepaald) VLSM subnet voor de DHCP server. Ik heb deze via de site aangegeven, maar er geen reactie op gehad. Zal wel niets mee gebeuren denk ik. Maar ja, positief blijven :roll:
     
  6. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    Ik denk dat er een nieuwe versie is uitgekomen dan, want de "oude" gaf niets dan problemen.
    Ook bij 'gevorderde' gebruikers

    Sitecom doet dat wel vaker, een V-2 versie uitgeven, zonder ruchtbaarheid daaraan te geven
    alleen is het in dit geval jammer dat de slechte naam al daar is
     
  7. Henniep

    Henniep Forum Member

    Berichten:
    19
    Klopt, Dat het knopje ergens anders zit kun je de HD-medewerker niet verwijten. Wat wel blijft is dat het van een helpdesk een tekortkoming is dat ze dat niet weten. Anders is de term helpdesk toch echt te hoog gegrepen. Dat ik het zelf niet heb opgemerkt in de beschrijving komt door het niet goed doorlezen van de beschrijving en ligt geheel aan mijn kant. Waar ik het nu over heb is over de kennis van de helpdesk. Dat is het gevaar als je dit soort zaken uitbesteed. Ik heb eerder ook contact gehad met deze desk, maar dan de afdeling verkoop. Ook onderdeel van Ziggo. Wisten niet eens van de actiekorting https://www.sluitallesaan.nl/korting/, sterker nog de eerste medewerker die ik aan de lijn had vertelde mij dat dit niet bestond. De volgende dag had ik een andere medewerker aan de lijn, JA!!!! Die wist het wel en heeft mij prima geholpen. Zal waarschijnlijk dus allemaal een de kennis en zeker BETROKKENHEID van de individuele helpdeskmedewerker liggen. Je bent op je werk omdat je graag wat wil verdienen en op de loonlijst staat of je komt om je brood te verdienen en vindt het werk ook leuk en ziet een uitdaging in de vragen die gesteld worden, met als doel het samen met de beller op te lossen c.q. te verbeteren.
     
  8. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    Daarkan ik je geen ongelijk ingeven, maar helaas is niet iedere medewerker gemotiveerd, of heeft er zelfs zin in.

    Ik kom het ook tegen, en je kan er niets tegen doen, als bedrijf / opdrachtgever

    Mijn oplossig voor dit soort mensen, zolang je plezier hebt in je werk, en je je werk naar behoren doet, hoor je me niet, maar kom niet om "extra's" als je geen inzet toont, die vordeeltjes gaan naar de mensen met inzet en kennis.
    wij hebben regelmatig 'bonusjes' voor de top-performers, dit zijn dan de mensen zoals jij omschrijft, plezier + interesse, en niet alleen op zakelijk vlak.
    op lange termijn werkt dit, alleen is het niet toepasbaar in elke situatie helaas.

    gelukkig worden de "minder goede" wel gefilterd door de collega's en vinden deze underachievers het vaak niet lang leuk in deze situatie
     
  9. Henniep

    Henniep Forum Member

    Berichten:
    19
    Klopt.

    In veel gevallen zal het zich wel oplossen. Soms kan dat wel een tijd duren. Zorg er inderdaad voor dat het voor de personen die echt willen er leuker op wordt. Opdrachten met eigen veratnwoordinig en een zekere vrijheid qua ivulling. Maar als je de gene die het goed doen geen aandacht geeft zakt dat uiteraard ook in. Je moet voor jezelf daar wel een lijn in trekken. Maar ja, ieder mens is anders en heeft z'n eigen karaklter en ervaringen.
     
  10. rezet

    rezet Forum Member

    Berichten:
    12
    Ik geef het op met deze hopeloze router, weg ermee:evil:. ga weer terug naar mijn netgear. alles geprobeerd, mac adres spoofen, modum resetten (stroom eraf), dan router aansluiten, op vaste (draadloze computer) gaat prima maar de labtop.s (3) ho maar. wel lokaal, geen (soms) internet. draadloos minder rijkwijte als de standaard ziggo netgear. Met recht shitcom:x. Helaas een aantal euries lichter en een illusie armer. Heeft iemand dit ding wel aan de praat gekregen zo ja graag een stappenplan:thankyou::thankyou:. alvast bedankt. Als er een genie bestaat:wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina