1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Sitecom 300N WL-342

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Ceesre, 9 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag de Sitecom 300N WL-342 gekregen.
    Ik heb zelf de linksys router,die het zonder problemen doet.
    Nu het volgende: de sitecom geinstalleerd en kreeg gelijk verbinding,maar nu het probleem , ik kan er niet mee op internet.
    Testen gedaan en die geven geen problemen.
    Wat doe ik verkeerd of iets anders.
    Heb de sitecom genomen omdat ik binnenkort de snelle modem krijg .
    Wie kan mij hiermee helpen ?

    G Cees
     
  2. ga naar de instellingen pagina, en loop de wizard een keer door
    stap voor stap, en kies dan de "provider zonder wachtwoord"

    meestal werkt het dan wel

    ( heb je het modem een paar minuten van stroom gehaald, dan reset deze zich, en accepteerd het nieuwe macadres )
     
  3. Ik kan niet in het modem kijken met 192.168.0.1

    Instellingen welke bedoel je dan
     
  4. Modem of router? Je bedoelt router toch? Heb je de standaardprocedure gevolgd? Modem uit, router uit, modem weer online laten komen, daarna router weer aan. Bij wisseling van router moet je altijd modem resetten...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2009
  5. sitecom router

    Alles heb ik nu geprobeerd, kon wel weer in de router komen.
    Zelfs sitecom gebeld, ook de procedures doorgelopen, maar zonder resultaat.

    Zogauw ik mijn linksys er weer aanhang heb ik gelijk weer internet
    Ik heb 1 keer internet gehad via de sitecom, maar dan zeer tot zeer traag
    Ik ben nu zover om die sitecom in de kliko te trappen.:oops:
    Wie weet er nog wat meer over
     
  6. Had ik ook gisteren met de nieuwe Sitecom.
    Probleem was dat de router geen ip kreeg van Ziggo, ook niet na vernieuwen.
    Heb de modem uitgezet, router uitgezet, pc uitgezet.
    Modem aan, na volledig online van de modem de router aan en tenslotte de pc aan. Router kreeg nu een ip van ziggo.
    Draad-pc en draadloze laptops werken nu.
     
  7. Heb met de helpdesk van sitecom gebeld (50 ct per minuut veel te duur)daar hebben we verschillende optie bekeken, maar zonder resultaat. Misschien is de router wel defect was het antwoord. Daarna met de leverancier gechat(www.sluitallesaan.nl)
    De router wordt zonder problemen omgeruild . Goede service .:thumb up:
     
  8. en werkt het nu wel n aeen ieuwe router ontvangen te hebben ?

    Werkt de nieuwe router zonder problemen?
     
  9. Ik heb de nieuwe nog niet ontvangen
     
  10. Nee, zo snel zal dat ook niet gaan. Hoop wel voor je dat deze zo snel mogelijk aankomt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina