1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen signaal E48

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door germar, 9 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    Vandaag heb ik mijn installatiepakket voor digitale tv ontvangen.
    Tijdens het installeren, komen er maar 36 zenders in beeld en de overige geven allemaal E48-E52 aan. Als ik de zenders opgeslagen heb, komt er ook geen resultaat in beeld, dit wat wel in de gebruikershandleiding staat.
    Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
    Van de Nederlandse zenders kan ik alleen Net 5 ontvangen.
    Groetjes
     
  2. Juiste frequentie gekozen in het menu?
    Zie handleiding of op ziggo.nl

     
  3. Heb wel de juiste frequentie gekozen.. heb in het boekje gekeken bij de postcodes en die gegevens die erbij horen ingevoerd
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
  5. Bedankt voor de tip, het probleem is gelukkig opgelost.. Bleek inderdaad een ander netwerknummer te zijn dan in het boekje staat!
    Groetjes
     
  6. Helaas zijn er nog oude handleidingen geleverd bij de Cisco box, behalve e48/e52, kan het voorkomen dat er ook nog een E58 melding (ned 3HD en ARD) verschijnt.

    Ook dit heeft te maken met een verkeerde NID code.

    raadpleeg voor de juiste codes

    Interactieve Televisie – Installatie hoofdaansluiting (PDF)
     
  7. o probleem is al opgelost :applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina