1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verschil tussen per en vanaf 1 juli?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door RonS, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat kan jij overdrijven zeg. Het is niet fors, en andere aanbieders bieden soms meer en tegen een lager tarief. Aangezien je eigenlijk verplicht bent triple p(l)ay te doen (als je op de kosten let in ieder geval) zit je (in mijn geval) aan Sicko vast.

    Ziggo heeft e.e.a. natuurlijk aan zichzelf te danken, maar feit is wel dat het (internetaccess) eigenlijk al jarenlang vrijwel probleemloos werkt. Goede uptime. Wel fluctueert de snelheid de laatste tijd nogal (bij mij dan).

    En Ron, vergeet niet dat we Nederlanders zijn he. Een rijk land van verwende gasten die op (bijna) geen enkele manier kunnen relativeren. Plus het zeuren wordt in onze cultuur aangeleerd. Ongewenst gedrag. Maar er zijn culturen die nog ergere dingen aanleren, dus in dat opzicht valt het nog wel mee :lol: :lol: :lol:
     

  2. Als ziggo naar de 100 mbit gaat straks is 64 euros peanuts

    bedoel glas is niet leverbaar in mijn straat zal er waarschijnlijk ook niet komen en als het er al komt zal waarschijnlijk kpn eerste jaar aanbieden en die kost nu voor 60/6 110 euro

    Ik was vroeger zeker geen (casema)ziggo fan en heb in verleden hele boel toen opgezegd na hoop problemen maar toch weer gewaagd omdat ik om me heen zag dat mensen echt wel snelle stabiele verbinding hadden met ziggo. Dat was wel anders met voormalig orange

    Dus mag ook wel keer gezegd worden Ziggo ga zo door :)
     
  3. Straffe uitspraak voor iemand die zichzelf wat verlezen heeft. Ziggo heeft gecommuniceerd vanaf 1 Juli, en niet per 1 juli. Wezenlijk verschil.

    Kortom jij hebt je jezelf in de vinger gesneden door het te interpreteren dat alle snelheden per 1 juli verhoogd zouden zijn. Het bleek echter vanaf te zijn, verkeerde gelezen/geinterpreteerd, maar ga dan niet op Ziggo zeiken voor iets wat jijzelf verkeerd hebt geinterpreteerd, en iets wat je volledig zelf hebt afgesloten.

    Zo kan je het zien :) Veel succes in je verdere leven :) Hoop dat je behouden blijft voor verdere financiele missers als je altijd zo in het leven staat.

    Vanaf is niet per direct en visa versa. Je kan het hetzelfde interpreteren, maar komt toch niet helemaal op hetzelfde neer.
     
  4. Eens met de topic opener. Een foutje in de planning van de uitrol kan altijd. Gewoon open over zijn. Moet je als eindgebruiker niet over zeiken nu het nog altijd een gratis upgrade is. Ze hadden het niet hoeven doen namelijk. (Maar dan prijzen ze zichzelf natuurlijk wel uit de markt, maar dat terzijde)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina