1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verschil tussen per en vanaf 1 juli?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door RonS, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nu wordt het idd (mogelijk) een zinloze discussie...

    1) De vandale site doet het nu niet dus kan het niet checken, de vandale software (2009) geeft mijn uitleg als uitkomst... Dus per en vanaf betekenen iets anders, kan er ook niets aan doen ik kies de woorden niet.

    2) Jawel, dat is dus juist wel erg belangrijk BOVENDIEN een persbericht van een bedrijf is een persbericht van een bedrijf en niet een bericht voor een gebruiker. Ofwel als ze zeggen vanaf dan dan doen ze nog steeds hun belofte waarmaken op dit moment ;)

    3) Mag en vanaf is toch echt iets heel anders, beetje slecht voorbeeld MAAR het kan best dat iemand pas op zijn 52e het rijbewijs MAG halen ivm ziekte vrij verklaring ;)
     
  2. Sorry maar je spreekt jezelf beetje tegen, hier post je weer dat het toch om per gaat terwijl je net op mij reageert (punt 2) en meld dat het gaat om vanaf... of vanaf...

    UPDATE: Oh nee, foute reactie van mij want jij vindt per en vanaf hetzelfde.

    En, nog even de betekenis / omoschrijving van synoniemen:
    Synoniemen zijn verschillende woorden die hetzelfde betekenen: woorden die inwisselbaar zijn en dus van dezelfde woordsoort. Als je die omschrijving zuiver toepast, bestaan er nauwelijks synoniemen.
     
  3. Heb sinds 1 juni 2009 Ziggo Alles-in-1.
    Kreeg gisteren keurig een mail dat per 1 september mijn cnelheid wordt verdubbeld van 10 naar 20 zonder extras kosten.
    Dus niet zeuren over wel of niet per 1 juli, iedereen komt aan de beurt en krijgt het, de 1 wat later dan de andere, so what.
    Geduld is een schone zaak.
    Ik had hiervoor een ADSl van Online met een 20Mb aansluiting en kwam in werkelijkheid niet boven de 5 uit.
    Nu dus een 10 aansluiting en dat is ook steeds 10.
    Ik ben tevreden.:pompom:
     
  4. per 1 september of vanaf 1 september? en binnen hoeveel maanden na die datum ga je het krijgen?
     
  5. Je zwengelt hem toch zelf weer aan
    :sleep:Discussie met een hoog Catalpa gehalte................
     
  6. heb ik ook gekregen, bij mij per 1 oktober. volgens mij staat er duidelijk op de side van ziggo vanaf 1 juli en niet per 1 juli. en ja, ben al jaren tevreden(ook toen het @home was al).
     
  7. Er stond heel duidelijk op 1 september, dus niet per of vanaf.
     

  8. ...:? ... Vindt je dit niet een tikkeltje overdreven?
     
  9. Wel grappig om te constateren dat er n.a.v mijn eerdere posting ( dat er wel erg veel azijn-pissers hier ronddolen ) er gelijk weer een aantal negatieve reacties op komen. On-ge-lofe-lijk !
    Zo vind iemand dat 'ie wordt opgelicht, omdat 'ie een maand later ( jawel.... 1 maand ! ) z'n abootje in had kunnen laten gaan, en nu dus een overlap had. Om nog maar te zwijgen van het idee om nu een abootje op te zeggen en vervolgens opnieuw aan te vragen om zo gelijk van de nieuwe snelheid gebruik te kunnen maken.
    Dat zijn dan ook de mensen die als het ware bij een file het terrein van het tankstation oprijden om zo 300 meter op te schieten... :roll:

    En bovendien zou 't ook nogal prijzig zijn: 65 euries voor 50/5, zo lees ik.
    Men vergeet echter da' je d'r óók televisie en telefoon bij krijgt / hebt. Vergelijk het 'es ff met glasvezel ( indien beschikbaar ): Da's een poepie duurder 'en beperkter !
    Maar ach.... ik dwaal af.... Voor ik 't zelf in de gaten heb steek ik veel te veel tijd en negatieve energie in dit soort zinloze discussies.
    Ik wou met m'n eerdere posting alleen duidelijk maken dat mensen niet gauw tevreden zijn en vooral veel klagen en zeuren. En veel mensen lezen maar half, of lezen wat ze wíllen lezen.... Nogmaals; get a life ! Wacht rustig op de dingen die komen gaan en je wordt vanzelf blij !

    Ron
     
  10. is het dan nu terecht dat nieuwe klanten op onderandere de All in one plus bundel nu wel de 20/3 al hebben en ik bestaande klant per 1 september pas.

    Buurman achter mij vandaag opgeleverd 20/3 plus.

    Dat noem ik dus bestaande klanten langer in de kou laten staan.

    Helaas betalen we het zelfde alleen ik meer voor de helft minder tot september.

    Bij multikabel hebben we dit soort praktijken nooit gehad.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina