1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe krijg ik mijn juiste internet snelheid?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Pandai, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jullie problemen vallen allemaal wel mee

    :oops::oops::oops::oops::oops:

    Ik hád ook een halvering van mijn snelheid. Gemerkt op 10-7-09. Ik heb dit gemeld aan de fi. Ziggo. Na een paar keer gemerkt te hebben dat de melding NIET in het systeem stond, zijn ze er mee aan de slag gegaan. Met tot gevolg dat ik sinds donderdag 23-7 géén internet en géén telefonie heb.
    Fi. Ziggo krijgt het maar niet voor elkaar, om mijn verbinding weer werkend te krijgen.

    :oops::oops::oops::oops::oops:

    Oh. als iemand wil weten wat er gebeurd is, PM me dan. Is nl. een hele waslijst of als iemand kan/wil helpen.. Ook :):thankyou:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2009
  2. Benader het Ziggo web team via het contactformulier op deze site.
    Deze mensen proberen je zeker te helpen, is bij mij ook gelukt.
     
  3. Ondertussen is het probleem verholpen.
    Niemand bij Ziggo had me verteld dat ik via de computer het modem moest activeren.
     
  4. Gelukkig is het nu verholpen, medelimburger.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina