1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoe krijg ik mijn juiste internet snelheid?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Pandai, 8 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ten einde raad vraag ik hier om hulp bij oplossing van mijn probleem.

    Vanaf oktober 2008 ben ik als oud @home klant met een internet Z2 pakket eindelijk omgezet naar een alles in een plus pakket. Snelheid van het internet die hierbij hoort is 10 Mbit/s down, 1,5 Mbit/s up.

    Helaas heb ik al die tijd alleen de snelheid die bij Z2 hoort (5 down, 1 up). Er is geen storing, de fout ligt bij Ziggo. Alles is geprobeerd, monteur is geweest, men heeft op afstand mijn modem bekeken etc en iedereen erkent dat het niet aan mijn kant ligt. Of ik met of zonder router werk, met of zonder firewall, in veilige modus opstart of wat dan ook, het maakt niet uit. De snelheid fluctueert ook niet zoals het geval zou zijn bij een storing, maar blijft keurig iets boven de 5Mbit/s en rond de 960 up.

    Keer op keer wordt ik aan het lijntje gehouden met de uitspraak dat mijn klacht "naar de derde lijn" is gestuurd. De helpdesk medewerkers zeggen verder niets voor me te kunnen doen. De "derde lijn" is blijkbaar super, super geheim, het lukt me om burgemeesters, ministers of wie dan ook te spreken te krijgen, maar die "derde lijn" niet! Ze bellen mij ook niet, ondanks dat iedere derde lijner mijn nummer inmiddels moet hebben.

    Wat ik wil is niet eens die 20 Mbit/s die volgens die leuke mail mijn kant opkomt, maar gewoon de 10 Mbit waar ik recht op heb!

    Help iemand???!!!!
     
  2. Ik heb u een PB gestuurd
     
  3. Ik neem aan dat met de 'derde lijn' de technische dienst word bedoeld, waarvan ik aan neem, dat die een nieuw profiel in je modem zal laden.
     
  4. modem

    Helaas is dat ook al gebeurd, een paar maanden geleden. Zonder resultaat...
     
  5. Jouw verhaal zou de mijne kunnen zijn..
    Ik heb precies hetzelfde probleem en na maanden van regelmatig bellen en klachtenformulieren invullen, ben ik ook ten einde raad.
    Weet echt niet meer wat ik nog zou kunnen doen, om dit probleem opgelost te zien.
     
  6. En het probleem is...?

     
  7. Dat ze een lagere snelheid krijgen, dan waar ze voor betalen. En Ziggo krijgt het maar niet voor elkaar dat ze de juiste hogere snelheid krijgen.
     
  8. Dat is het probleem ja.
    Ik ben al maanden en maanden bezig om het nu eindelijk eens voor elkaar te krijgen dat ik de snelheid krijg, waar ik voor betaal.
    Ik ben in juli vorig jaar!!! overgegaan van Z2 naar Alles-in-1 Plus.
    Alles werkt, extra digitale zenders ontvang ik wel.
    Dus ik zou echt alles-in-1 plus hebben.

    Dit is echter mijn snelheid:
    [​IMG]

    Alles al geprobeerd.
    Ik heb de router er tussenuit gehaald maar dan blijft de snelheid precies hetzelfde. Opgestart in veilige modus. Gegevens laten controleren.
    Er is eens een monteur geweest en die heeft geen problemen van mijn kant kunnen ontdekken.
    Er wordt van alles beloofd maar er veranderd niets.
    Ik ben zo langzamerhand ten einde raad!!!
     
  9. Oja, en dat nieuwe profiel heeft ook niets uitgehaald. Snelheid blijft hetzelfde.
    Het is wel een constante snelheid. Dat dan wel weer. Alleen zou ik die 20 MB ook graag willen zien!
     
  10. Bel naar de HD en vraag of het "Plus profiel" goed staat.

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina