1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding
  2. Verberg deze melding

Docsis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MayCanady, 7 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heb 3 van die modems staan nu
     
  2. Ik zit net een amerikaanse Cisco site te bekijken en dan kom je tegen dat de CMTS UBR 10012 in combinatie met bepaalde modems (Thomson) de upload met geen mogelijkheid boven de 2.7 Mbit/sec krijgt.......
    Nieuwe software voor de CMTS en firmware voor de modems gaat dat hopelijk oplossen......
    Leuk toch al die nieuwe technieken :schater::schater::schater:

    Mees de Roo
     
  3. Hoho, rustig aan. De monteur is er om signaal problemen op te lossen. Dat hij geen verstand heeft van computer gerelateerde instellingen kun je die persoon niet verwijten. Ik lees wel vaker dat mensen gefrustreerd zijn dat een monteur ze niet kan helpen met computerinstellingen. Laten we lief voor elkaar zijn...
     
  4. Merendeel heeft download problemen ;)
    Upload is gewoon 5 mbit straks bij mij

    kan wel winkeltje beginnen met 3 arris modems alles 3 zelfde rot probleem.
     
  5. [​IMG]

    Met mijn nieuwe docsis modem, vandaag geinstalleerd door de monteur. Afspraak dat hij 's ochtends zou komen maar toen hij eindelijk om 1330 uur verscheen zei hij dat hij voor de middag gepland stond...

    Mijn oude modem was slechts een beetje langzamer... maar eerst maar een nachtje afwachten, misschien is het morgen beter?
     
  6. Dat is in iedergeval beter dan bij mij...
    Mijn oude modem was dus dik sneller... :evil:

    [​IMG]
     
  7. Nog 2 weken zou het goed moeten zijn als de nieuwe firmware uitgerold word
     
  8. ????
    Komt er over 2 weken weer een nieuwe firmware uit dan? Ook voor de downloadsnelheid?
     
  9. Laten Ziggo hun monteurs dan eens bijscholen zodat ze ook computerproblemen kunnen oplossen of anders eens een mannetje langs sturen die wel verstand heeft van dat soort zaken.
    Nu komt er een monteur die zegt dat het signaal goed is maar mijn probleem is er niet mee opgelost en Ziggo doet er verder niets aan. Behalve roepen dat er binnenkort (wanneer dat ook moge zijn) een firmware update verschijnt.
    Ik hoop voor Ziggo dat de firmware de daadwerkelijke reden is van alle snelheidsklachten want anders krijgen ze grote problemen.
     
  10. Waarom zou een Ziggo monteur vergevorderde kennis van computers moeten hebben? Het netwerk van Ziggo inclusief het modem is wel hun zaak, problemen met alles wat een klant erop aansluit in het geheel niet. Een ziggo monteur moet goede kennis hebben van het netwerk en de componenten die zich daarin bevinden.

    Heb je een probleem met een instellingen op de pc? Dan moet je daarvoor niet bij ziggo zijn, maar een computerexpert inschakelen als je er zelf niet voldoende kennis voor hebt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina