1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door MayCanady, 7 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben ook al ruim een week aan het stoeien, mijn complete netwerk al vernieuwd maar het blijkt toch in het nieuwe modem te zitten :oops:

    Op dit moment is de download ook weer drama, ik kom niet boven de 2Mb per seconde. Ziggo kom maar op met die nieuwe firmware!
     
  2. Als het alleen up is, is het helemaal naar... aangezien die wel goed op snelheid is....:evil:
     
  3. Ik kreeg vandaag over de post weer een nieuwe modem
    gasten zijn echt gek.

    is me 4e! kan wel winkeltje beginnen.
    Stond weer in gefeliciteerd met uw nieuwe snelle internet.
     
  4. Firmware upgrade zou alleen voor upstream zijn. volgens ziggo datacom mederwerkers..

    Wat ik wel vaag vond is een vriend van me ook in schagen sluit ze modem aan vorige week voor eerste keer en huppa gewoon 3 downstreams wat blijkt zit op andere port in wijk verdeel punt
     
  5. Hoe weet je eigelijk in welke wijk verdeelpunt je zit dan?

    Overigens, ik heb wel gewoon 3 downstreams...
     
  6. WTF , alleen upstream , hoe zit het dan met de mensen die problemen hebben met downstream :censored: . Of moeten we nog een maand wachten voor dat weer opgelost wordt .
    Ik wordt zo langzamerhand echt maar dan ook echt :censored:ziek van die ziggo lui .
    Afgelopen maandagmiddag ook zo een (denkt monteur te zijn) kerel gehad hier .
    "Ja de verbinding is niet goed , ik zal wel wat meer power geven".
    Dus gaat hij naar de grijze kast om meer power te geven komt terug en wat denk je , ja hoor , inplaats van 23 Mb verbinding hebben we 48 Mb verbinding.
    Denkende dat het nu opgelost is , zie ik dat de upload gedaalt is van 4,8 naar amper 2 .
    Ik spreek die zogenaamde "monteur" daar op aan en hij zegt daar over , "ik zal eens in de modem zelf gaan kijken wat er aan de hand is met de waardes"
    Dus hij probeert daar in te komen wat natuurlijk niet (tot zijn grote verbazing) lukt .
    Dan maar eens kijken of we nog een speedtestje kunnen doen .........:censored: GEEN INTERNET MEER :evil::evil:.
    Had die kerel gewoon het modem opgeblasen :oyeah:.
    Dus krijgen we een nieuwe modem en zonder aan te sluiten (wat ik zelf wel kon doen volgens hem) gaat hij weer naar de volgende klant .
    En wat denk je , precies de zelfde problemen als met het eerste modem.Dus weer terug gezakt naar gemiddeld 23 down wel een goeie up maar ook nog steeds iedere keer het uitvallen van de modem :no:.
    O ja was ik nog even vergeten te vertellen , hij wist niks van een vernieuwde firmware af en toen ik begon over fullduplex en halfduplex wist hij ook niet waar ik het over had terwijl het een monteur was (volgens eigen zeggen) vanaf het begin van wat vroeger @home was (1980):schater::schater: , goeie monteurs hoor daar bij ziggo :roll:.
     
  7. Hoort hier wel niet helemaal thuis in dit toppic, maar zie dat jij ( Darkraven ) ook in franeker woont, heb 't nieuwe modem ook al weer een weekje draaien ( in mijn profiel staat de oude nog, moet ik nog aanpassen ) maar draait sinds dag 1 zonder enkel probleem, vreemd ! Ik zal wel op een andere wijkkast of zo zitten, geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
     
  8. ~Kalm aan en rap een beetje~

    Mijn tip is geduld hebben!

    Zelfs de laatste versie haalt na eerste opstarten een update binnen!

    Als deze mislukt (bij mij gebeurd) probeert hij het later nog een keer en dan is het goed! Zie speedtesten in het post je snelheid topic...

    Je kan met zo'n modem zelf weinig doen... heb hem 2 keer per ongeluk kunnen uitlezen 192.168.100.1 4 downstream (docsis3) en 1 up(docsis2)

    wacht de firmware wel af... upload is voor mij niet het belangrijkste, komt wel goed zeg ik altijd maar:thumb up:
     
  9. Nee het is download :oops:
     
  10. Als Ziggo mijn modem bij je bezorgd, kan je het misschien doorsturen ? Ik heb nl. nog niets gezien en ben bang dat de bezorging fout loopt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina