1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Afspelen niet gelukt, druk op OK ....

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door bluraydisk, 7 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij mij werkt ITV nog steeds niet, inmiddels wel een service area. Na opnieuw installeren ITV had ik een "Play" knop, maar bij het starten van de uitzending krijg ik als eerst de melding "Even wachten..." en vervolgens na ongeveer 30 sec. een foutmelding "Afspelen niet gelukt, druk op OK om tv te kijken".

    Weet iemand wat er hier aan de hand is.

    Bluraydisk
     
  2. Zou je hier even de serving area willen posten die je settopbox heeft bepaald?
    Mag ook per PB als je dat liever hebt.
    Dan simuleer ik hem in ieder geval even tot en met de edgeqam om te kijken of de streams daar in ieder geval wel aankomen.
     
  3. Het SA is:589890775
     
  4. Ik heb het zelfde probleem het heeft een tijdje gewerkt maar nu heb ik ook deze fout.
    wat was de oplossing?

    groeten
     
  5. Het werkt bij mij nog steeds niet, contact gehad met de helpdesk maar dat helpt tot nu toe ook niet.
     
  6. Ik heb gisteren weer contact gezocht met de helpdesk. doorverbonden met de interactieve afdeling.
    Diverse gegevens doorgegeven en testjes gedaan.
    ze snapten er niets van er waren idd meer mensen met het probleem.
    Ze moesten mij helaas teleur stellen en ze konden uiteindelijk niets voor me doen.
    Ik hang ze op en probeer voor de lol nog een keer een film. en jah hoor spelen!!!
    dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar ze hebben het wel gemaakt.
     
  7. Ik zal het ook nog maar eens weer proberen. Kijken of het nu wel lukt. Even alle moed verzamelen, en bellen :cry:
     
  8. hier ook dan doettie het ineens wel en dan ineens weer niet, regelmatig knalt hij er uit terwijl ik iets zit te kijken via iTV, en krijg dan het oranje schermpje "wachten tot het afspelen begint"

    maar zodra ik dit probleem heb speelt hij niets meer af, ook niet als ik het opnieuw probeer.

    1,5 uur aan de foon gehangen [10 ctpm !!]
    sorry meneer we kunnen u niet helpen....
    meestal ligt het aan de klant, bedrading en signaal verlies daardoor, en daar kon ik het mee doen.

    waarom moet IK iedere dag aan de gang om dat ding aan de praat te houden ?!
    zo word het voor mij wel erg moeilijk om constructief te blijven....
    ik heb er hooguit 4 dagen plezier van gehad zonder problemen.
    ik vind het niet leuk meer.

    :no:

    ik ruil em liever tegen een humax HD PVR....
    maar dat zal wel niet kunnen/mogen.:sad:

    mijn iTV kost nu geen 14,95- maar minimaal 25 euro per maand met al dat bellen naar de HD ála 10 ctpm, en het werkt amper....
    ik vind dit echt niet kunnen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2009
  9. Stuur mij je gegevens maar even, heb wel een idee waarom het in Nijverdal niet werkt.
     
  10. de streams starten niet betekend vaak dat er een fout zit tussen de edgeqam en de cisco's

    meestal is de edgeqam (de server die de stream opzet naar je ) dan weer is vastgelopen en heeft dan een rebootje nodig. als het dan nog steeds schommelt moet er een speciale netwerkmonteur naar toe om die kast is ff goed na te kijken.

    EDIT : laatste keer dat ik het weer is meemaakte duurde het ook ruim 1.5 week zeuren van mijn kant eer er eindelijk monteur was geweest en terugkopeling gedaan werd naar mij over hoe en wat.

    uiteindelijk bleek er een module kapot te zijn toen op die qam.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina