1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door HRJ, 6 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorry hoor maar............ ZUCHT!!!!!!!!

    Lees het forum en diverse topics eens door.
    Bijvoorbeeld deze.

    Edit: is verplaatst nu
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jul 2009
  2. Heb je "Het Licht" gezien ? :rolleyes:
    Amen.......
     
  3. Zucht maar lekker door..



     
  4. Dank je wel man. Berichten gevonden? Suc6 verder.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 3_0 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/528.18 (KHTML, like Gecko) Version/4.0 Mobile/7A341 Safari/528.16
     
  5. Misschien offtopic? Kunnen ze ook een helicopter sturen met een doos genaamd " Zoekfunctie":?::?::shock::oyeah:
     
  6. Ik heb dezelfde mail ontvangen ,maar denk dat je beter meer uit kunt geven aan een router diemeer is voorbereid op de toekomst.
     
  7. Specificaties gelezen?
    Zo ja, welke toekomst bedoel je dan?

     

  8. De toekomst met +100mbit download via de kabel, volgens de mail in de niet al te verre toekomst.

    Zorg dus dat je een router hebt (als je die gebruikt) die dat ondersteunt.

    D-Link heeft hele goeie maar Linksys bijvoorbeeld ook.

    Een compleet overzicht van WAN-to-LAN speeds (anders heb je niks aan je 120mbit) vind je hier: http://www.smallnetbuilder.com/component/option,com_chart/Itemid,189/

    Uiteraard zal je zelf even moeten zoeken welke router je waar kunt krijgen :)
     
  9. Ja uiteraard heb ik de specificaties gelezen.
    Ik zal eerst eens kijken of mijn huidige router de 50 mbit aankan :D
     
  10. Misschien een rare vraag, maar is die mail al naar alle Alles-in-1-Extra klanten gestuurd? Iedereen die ik ken hier in de buurt heeft hem namelijk ontvangen, maar ik nog steeds niet? Anders moet ik maar weer contact opnemen met Ziggo aangezien mijn migratie toen ook helemaal fout is gelopen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina