1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe snelheid komt uit de lucht vallen.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door HRJ, 6 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En ook dit topic gaat weer aan de haal. Gestart met voors en tegens mbt. de helicopter mail. Nu alweer het zoveelste topic over de uitrol. Komt nog bij dat men zich gaat ergeren en af gaat zitten geven op iemand met een heel uitgesproken mening.
    Er wordt niet eens inhoudelijk geargumenteerd nee men gaat de persoon in kwestie maar zitten verwijten. Nou gebied de eerlijkheid me wel te zeggen dat de persoon in kwestie ook niet bepaald veel ruimte biedt voor een dialoog.

    Maar goed ook dit topic staat op de nominatie voor een slotje.

    Ik moet zeggen dat het gebruikers-forum op het gebied van hulpverlening onderling en vanuit Ziggo behoorlijk aan de verwachtingen voldoet. De uitwisseling en het verkrijgen van kennis verloopt ook best wel naar wens. Als het echter gaat om beeldvorming, mn nav het doen en laten van Ziggo, oftewel het voeren van discussies dan verzuipen die erg snel in gemopper, is het niet op Ziggo dan wel op elkaar en vergeet men waar het ook alweer over ging.
     
  2. Ja, ik ben niet erg genuanceerd, dat is niet omdat ik een onredelijk persoon ben maar dat hele Ziggo zit me echt tot hier en ik ben echt verschrikkelijk pissig op ze.

    Dat dingen langer duren of misschien wat ongelukkig gecommuniceerd zijn in de media kan voorkomen, als Ziggo hier gewoon eerlijk over was geweest dan had ik hier alle begrip voor gehad. Ook het feit dat ik op basis van hun foute informatie extra kosten heb gemaakt (maand dubbel internet abbo omdat ik zo snel mogelijk naar 50mbit wilde) neem ik ze niet kwalijk.

    Ik ben echter meerdere malen glashard voorgelogen door Ziggo, er is mij bijvoorbeeld door Ziggo toegezegd dat ik na 1 juli echt de nieuwe snelheid zou hebben met m'n DOCSIS 2.0 modem terwijl ze nooit de intentie gehad hebben dit waar te maken. Dit getuigd van pure minachting voor je klanten. De manier waarop Ziggo mij behandeld heeft is op het randje van oplichting. Als er dan ook nog als als extra belediging een korting wordt aangeboden dan is bij mij de maat vol.

    Dat er blijkbaar mensen zijn die wel positieve ervaringen hebben met Ziggo is heel mooi, maar dat praat nog niet goed hoe ik behandeld ben. Ik ben opgevoed met het idee beloftes nagekomen horen te worden en je mensen geen verhalen op de mouw speld waarvan je weet dat ze niet waar zijn, zeker niet als deze mensen je klanten zijn.

    Als er dan ook nog mensen zijn die dan dit gedrag vanuit Ziggo blijkbaar acceptabel vinden dan kan het zijn dat ik enigszins off-topic en niet heel erg genuanceerd ga reageren op zo'n bericht. Dat diet niet erg netjes is ben ik met je eens.
     
  3. waarvan akte.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  4. [​IMG]

    Zou pas 1 september ingaan, we klagen niet :cool:
     
  5. Nieuwe snelheid

    N.a.v. de berichten hier op het forum, ook ff mijn modem gereset. En inderdaad de nieuwe snelheid nu al!!!!!!1:) & :shock:.

    [​IMG]
     
  6. Hier wel :P

    [​IMG]

    11 en een halve minuut voor een dvd

    :thumb up:

    /pestmode uit
     
  7. Hier in Twente ook de nieuwe snelheid!
     
  8. Ook in Roosendaal al de nieuwe snelheid (alles in 1 plus)

    [​IMG]
     
  9. Bij mij is de snelheid ook omhoog gegaan:
    [​IMG]
     
  10. Beetje jammer in mijn ogen.

    Zolang Ziggo jou het modem binnen de door hun gestelde termijn levert is er niets wat Ziggo fout of niet goed doet. En tot die tijd leveren ze jou ook wat ze beloven. Pas als ze daar niet aan voldaan hebben kan jij claimen dat ze niet leveren wat Ziggo belooft.

    Aangezien die termijn nog niet verstreken is, is er niets aan de hand en loop je mijns inziens in het luchtledige te klagen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina