1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo wisselt abonnements- en adresgegevens van klanten uit

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door om1, 6 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog even iets anders.

    Zo te zien wisselt Ziggo abonnements en adresgegevens van klanten uit met mailplus.nl en ziggokado.nl. Beide zijn geen Ziggo domeinen. Mailplus is van het bedrijf "Blinker", en ziggokado.nl van "Tribal DDB Amsterdam". Deze beide bedrijven zijn betrokken bij de mailing en het filmpje.

    Ik vraag me sterk af of Ziggo dit wel mag doen. Toch even de algemene voorwaarden nalezen...

    Edit: Artikel 18 geeft toestemming voor dit soort acties.... Helaas hebben we natuurlijk geen enkel zicht of er wel voldoende vertrouwelijk met de gegevens wordt omgegaan.
     
  2. Merken we gauw genoeg of we "ongewenste" mail krijgen related naar die bedrijven. Maar ik vertrouw erop dat Ziggo vertrouwelijk omgaat met de klantgegevens.
     

  3. Ik twijfel ten zeerste......
     
  4. Een goed anti-spam programma gebruiken, mailplus.nl en ziggokado.nl in de blacklist zetten. Werkt perfect.

    Harry
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina