1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur alles-in-1

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zantloopeers, 6 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. kon inderdaad niet, alleen voor zakelijk..

    sterker nog; de hele order was niet eens geplaatst!!

    wat een bende bende bende..
     
  2. Ik zit met dezelfde uitdaging bij mijn werkgever. Ik kreeg echter het volgende antwoord :

    Geachte heer,

    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt. De Alles-in-een facturen zijn opgedeeld per dienst. Uw werkgever kan dus zien wat u apart betaald voor uw internet. Tevens, kunt u ook een gespecificeerde rekening aanvragen mocht de normale factuur niet voldoen.
    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.



    Met vriendelijke groet,
    XXXXXXXXX
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo


    dus wat is nu waarheid ?
     
  3. Misschien iets voor het webteam ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina