1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Factuur alles-in-1

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Zantloopeers, 6 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik ben van plan om het alles-in-1 pakket te nemen van Ziggo. Ik heb nu Internet Z3 en Televisie.

    Mijn vraag is hoe de factuur is opgebouwd. Ik kan namelijk mijn Internet kosten declareren op mijn werk en dit moet dan wel apart gespecificeerd staan op de factuur. Kan iemand mij hier antwoord op geven?
    De Verkoop afdeling bij Ziggo kan het me niet vertellen; ik moest de Klantenservice maar bellen. Daar heb ik inmiddels al te lang in de wachtrij gestaan :x
     
  2. Moeilijk om daar antwoord op te geven .. de A1 facturen krijgen we pas later deze maand. Daar zal een Ziggo medewerker als enige behulpzaam op kunnen antwoorden denk ik.
     
  3. hoe bedoel je? heeft nog nooit iemand een alles-in-1 factuur gehad?
     
  4. Nope .. op dit moment is Ziggo bezig met het omgooien van abo's van "losse onderdelen" naar alles in 1 pakketen en daar ben ik iig er 1 van.

    Nou als de facturen er hetzelfde uit zien als de oude alles in 1 dan moet dat goed komen maar dat is nu even de vraag.
     
  5. Hij (E.Jekel dus) zegt het een beetje ongelukkig... Hij komt zelf van abonnementsvorm Z3i en is deze maand overgegaan op Alles in 1 Extra en dus heeft hij nog geen nieuwe factuur. Factuur is niet opgedeeld in aparte kosten voor internet, televisie en telefonie -> alleen gezamelijk -> Alles in 1 pakket dus. Gebruikskosten worden wel apart vermeld.

    Ik zal je even de laatste factuur laten zien... beetje onscherp, maar grootte screenshot wordt door forum aangepast.

    [​IMG]
     
  6. dank je wel Bram! :)

    Ik heb ondertussen alles in 1 extra besteld en kan morgen de klantenservice bellen om mijn facturen aan te laten passen. als dit niet kan morgen kon ik het weer annuleren.. dus hope so..
     
  7. Ik vrees voor je dat het annuleren wordt, of onderhandelen met je werkgever.... Dat ze bijvoorbeeld 29,95 vergoeden. Dan hou je 20 euro over voor TV en telefoon.

    pvd
     
  8. volgens die gast aan de lijn gebeurde het wel vaker.. maja verkoper hea..
     
  9. I'm sorry to burst your bubble. Maar dat is helaas niet mogelijk wat die 'verkoper' je heeft verteld.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina