1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo heeft me weer afgesloten

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door ziggomoe, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. goedenavond

    vorig jaar verhuisd, vier weken geen telefoon en geeninternet
    migratie enkele maanden terug, drie weken geen internet en telefoon
    vorige week hele week geen telefoon
    vanavond geen internet en geen telefoon

    Vorige week hele week geen telefoon, als ik het goed begrepen heb was door een menselijke handeling mijn telefoon afgesloten of verwijderd.
    zal het juiste wel nooit te weten komen.
    De vorige keer bestond ik na de migratie ook al niet en waren al mijn gegevens verwijderd.


    Nou denk nu zal ik eindelijk verlost zijn van de ellende, nou ik kan wel janken:evil:
    vanavaond rond half negen plotseling geen internet en daarna bij controle ook geen telefoon.
    Meteen gebeld met call center, meneer we kunnen u installatie niet van afstand resettten want dat werkt vandaag niet
    we sturen voor volgende week donderdag een monteur
    Mevrouw heeft U de klachten gezien mbt dit adres
    ja meneer maar het zal wel in het kastje in de straat liggen
    mevrouw vorige week is door een menselijke handeling in de hoofdcentrale iets fout gegaan en ik begin nu goe pissig te worden
    ik ga toch niet weer bijna een week wachten op een monteur terwijl het mogelijk bij u in de hoofdcentrale geregeld moet worden
    dit kan toch niet
    meneer het enige wat we kunnen doen is een monteur sturen
    mevrouw ik ga ophangen want ik begin heel boos te worden:evil::evil::evil::evil::evil:

    aan de directie van ziggo ik stel voor dat u heel heel snel u calcenter :evil:zodanig moderniseerd dat we alleen maar met computers comuniceren
    a we weten dan dat het een voorgeprogrameerd ding is waartegen we praten
    b we worden niet meer boos omdat een computer niet rationeel kan denken
    c voorkomt veel stress bij de klanten

    ik noem me al ziggo moe maar ik ben het ook.:evil:

    maar ja weer afwachten, weer diverse organisatie mailen, weer een schadebrief aangetekend verzenden, weer excuses m:evil:et twee maanden geen kosten
    maar wat schiet ik daar mee op
    laat me svp met rust en laat de dingen die moeten functioneren gewoon hun gang gaan en blijf met je vingers van mijn account af
    dat is toch niet teveel gevraagd of wel
    :evil:
     
  2. nou breekt mijn klomp
    ik ga helemaal naAr mijn zwager aan het andere eind van het dorp
    mail deze klacht en nog enkele naar andere organisaties
    en wat blijkt:evil::evil::evil:

    alles werkt weer:applause::applause::applause:

    maar jongens van ziggo willen jullie mij nou een ding beloven

    BLIJF MET JE HANDEN VAN MIJN INSTALLATIE AF
    ben toch weer de hele avond zoet ermee
    en stress stress en dat op zondagavond
    gatver
     
  3. Hahaha, nee dank je. Dan gaat het helemaal klachten regenen.

    Toets hekje voor volgende menu... toets hekje voor volgende menu... geen invoer. Tûût tûût tûût... en maar weer bellen.

    Boos wordt je juist wel, omdat de computer de juiste opdrachten niet uitvoert door foute ingave en er wordt niet verder doorgedacht. Verbanden leggen gebeurt nu niet, zal dan zeker niet gebeuren. Boos worden? Soms is het wel lekker. It's part of the job. Can't stand it, leave it. Er zijn zelfs trainingen voor tijdens de opleiding. Dus ja...
    dat zij niet alles weten is niet mijn probleem. Ik ben enkelt een klant.

    Voorkomt veel stress bij klanten? Dacht het niet...
     
  4. Kies 1 voor ophangen
    Kies 2 voor disconnect
    Kies 3 voor opzeggen :schater:

    Maar lullig voor je dat ze steeds je account slopen :(
     
  5. bedankt voor de steun

    helaas kan ik niet opzeggen omdat mijn kpn lijn weggehaald is tijdens de verbouwing
    ik hoop op andere aanbieders en weet ook dondersgoed dat het daar ook verkeerd kan gaan
    maar ja thats live:pompom:
     
  6. Aaargh ook ik afgesloten door een fout

    Begin vorige maand heb ik een nummerwijziging aangevraagd want we wilden graag een geheim nummer. Dus Ziggo opgebeld en de medewerkster kon dat gelijk in orde maken. Ze moest alleen mijn oude contract opzeggen en dan een nieuwe aanmaken. Waarop ik vroeg kan je niet gewoon een ander nummer aanvragen? Nee dat kon niet. Nu werkt zij bij ziggo en ik niet dus zij zal wel gelijk hebben. Na 10 minuten aan de lijn gezeten te hebben zei ze dat ik het nieuwe nummer nog thuisgestuurd zou krijgen en dat de wijziging per 29 september doorgevoerd zou worden.
    Zijn we net goed en wel terug van vakantie en ik zit aan de telefoon en ineens verbinding weg. Ik proberen mijn modem te resetten , alles deed het maar mijn foon nog steeds niet. Ik naar mijn vriendin en bel naar mijn huis. Telefoonnummer niet in gebruik???? Ik ziggo bellen. Ruim 26 minuten in de wacht gestaan en eindelijk iemand aan de lijn.

    Mijn telefoon doet het niet meer en mijn nummer zou niet meer in gebruik zijn. Kunt u mij daar meer over vertellen mevrouw?

    Uw telefooncontract is opgezegd mevrouw, per 31 augustus.

    Pardon? Ik heb een ander nummer aangevraagd.

    Ja mevrouw dat kan ik ook zien maar deze order is niet goed ingevoerd.

    En nu?

    Nu gaan wij proberen dit te herstellen mevrouw.

    Ja en hoelang gaat dit dan duren?

    Een week zeker mevrouw.

    Een week? Jullie maken een fout en ik zit een week zonder telefoon?

    Ja mevrouw , ik moet een nieuwe order aanmaken.

    Dan wil ik mijn oude nummer terug.

    Nee mevrouw dat kan ook niet. Dat duurt nog veel langer.

    Nouja zeg!

    Nu zit ik al 2 dagen zonder telefoon en kan nog wel dagen duren omdat hun een fout maken en deze kennelijk niet met spoed kunnen herstellen. De medewerkster benadrukte nog wel dat ik over deze periode geen abonnementsgeld hoefde te betalen....jaaaa duhhhh. ik heb geen telefoonnummer dus lijkt me logisch!

    Ik ben zo verschrikkelijk boos. Je kan ze een klacht toe mailen en daar krijg je ook geen antwoord op. En als je klantenservice belt dan kunnen ze je ook weinig vertellen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina