1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon is afgesloten, na overgestapt te zijn naar alles in 1 pakket

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door bejeli, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 1 julli is plotseling mijn telefoon afgesloten, om onbegrijpelijke reden. Een paar maand terug ben ik overgestapt van Telfort naar Ziggo.
    Telfort wou mijn nummer niet porteren, zodat ik een nieuw nummer van Ziggo kreeg. Na een aantal keren gebeld (gsm) te hebben heb ik nog steeds niet mijn telefoon terug. Ik kan hem haast niet missen, want we hebben veelvuldig contact met het ziekenhuis i.v.m. ziekte van mijn vrouw
    Wel heb ik internet.
    mijn klantnummer is 14108023
     
  2. HD gebeld?

     
  3. :sad: Ja, ik heb gebeld, diverse keren zelfs. Maar je komt niet verder dan de 1e lijns, die duidelijk niet weten wat ze moeten doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2009
  4. Bekend probleem, Bij mij zat de fout in de nummer portering. 4 en een halve maand gebeld en formulieren in gevuld. Uiteindelijk de rechtsbijstand ingeschakeld omdat we, Ziggo en ik, financieel niet uitkwamen, Uiteindelijk werd ik afgelopen vrijdag gebeld door iemand van de afdeling CO CSC Klachten. Aardige man die wel de problemen begreep, ondanks dat hij het 96 pagina's tellende dossier niet doorgelezen had. De zaak is toen geschikt incl. een bloemetje. De problemen waren overigens begonnen op 15 december, en heeft al met al 7 maanden geduurd. Maar gelukkig is alles technisch en financieel nu afgerond en beginnen we weer met een schone lei.
     
  5. Inmiddels "functioneerd" alles weer, alleen nu het volgende probleem.
    Als ik naar buiten bel, kreeg ik de in gesprek toon. Alleen als ik naar vaste nummers bel, naar 06 nummers is het geen probleem.
     
  6. Lijkt donders veel op de problemen die wij gehad hebben. Op een gegeven moment konden we sommigen wel en anderen weer niet bellen. Blijven melden dies toringen en veel bellen. die kosten krijg je altijd terug!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina