1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

's Ochtends geen internet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Elrosso, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De laatste 4 dagen heb ik 's ochtends geen internet. Het wordt steeds later dat het aangaat. Eerst 7.00 uur, gisteren (zaterdag) 8.30 uur en vandaag (zondag) 9.30 uur.

    Volgens Ziggo is er niets aan de hand. Ligt bij mij binnen. Zodra internet het doet blijft deze de hele dag beschikbaar. Totdat ik ga slapen. Dan begint alles van voren af aan.

    Iemand dit ook gehad? De monteur komt donderdag al langs!!
     
  2. Ik ga het eens proberen.

    Grappig dat de klantenservice helemaal geen oplossing wist. Ook geen probleem kon vinden.

    Zo prettig dat Ziggo!

    Ik hou jullie op de hoogte.
     
  3. Vanochtend had ik internet. Tot nu gaat het goed!
     
  4. Helaas, nu heb ik verder in de ochtend geen internet. Werkt bij mij helaas niet. Monteur komt donderdag maar eens lekker het modem vervangen. Opsturen lijkt mij goedkoper, maar ik vraag ook geen eur 50,00 per maand.......
     
  5. Een nieuw modem gekregen. Tot nu geen problemen meer gehad vanaf afgelopen donderdag.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina