1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hickups

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door c0sm0s, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Indrukwekkende analyse crapz0rs!!! Hier moet Ziggo toch iets mee!!!

    Hoe kan ik jouw conclusie trouwens toepassen op mijn situatie? Goed dolby digital geluid via Philips TV bij NLD 1,2,3 HD; hickups bij weergave dolby digital geluid via Bose 321 bij NLD 1,2,3 HD.
     
  2. Maar theoretisch doe je niks aan de audio- en videodata met remuxen. Daarom gaat dat ook zo snel. Omdat het zo snel gaat remux ik ook wel eens "dingen" voor mijn popcorn met de laatste versie van TSMuxer en vaak lost dat eventuele problemen wel op. Alleen heb ik nog nergens (ook op het NMT forum) kunnen vinden waarom het vaak problemen oplost.

    Het vreemde blijft dat er ook mensen zijn die geen hickup problemen hebben. De aanvoer moet toch overal hetzelfde zijn.
     
  3. Voor mijn apparatuur zou dan gelden dat mijn Philips (met ingebouwde DVB-C + alphacrypt) de transport stream wel kan 'handelen', maar zodra deze stream (het dolby digital geluidsspoor) wordt doorgegeven aan de Bose321 (via coaxiale geluidskabel) kan deze de stream niet goed 'handelen' en laat de hick-up wel horen.
     
  4. Ik wacht nog steeds op een reactie van een Ziggo medewerker.

    Kan iemand van Ziggo een reactie geven m.b.t. de vervelende 'hick-ups' waar een hoop mensen last van hebben???
     
  5. Ook ik heb al een aantal dagen bij sommige zenders van die vervelende hick-ups###
     
  6. Tja en wij blijven maar wachten op een reactie van Ziggo, want mijn hickups zijn ook nog altijd niet verdwenen.
     
  7. Hickups Ned. 1-2-3

    Aan alle belanghebbenden betreffende hickups Nen. 1-2-3

    Ik heb inmiddels de consumentenbond, waar ik zelf lid van ben, ingeschakeld.
    Deze neemt de situatie m.b.t. deze klachten serieus.
    Ze gaan hier mee aan het werk.
    Anderen die óók lid zijn van de consumentenbond en dezelfde problemen hebben adviseer ik hetzelfde te doen.

    Wordt vervolgd :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
  8. :applause: Kijk eindelijk actie!

    Helaas ben ik geen lid van de consumentenbond maar ik ondersteun je initiatief van harte!
     
  9. Hallo Ron,
    Ik ben ook geen lid, maar geweldig dat je dit doet!!
    Hopelijk komt het op TV.:applause::applause::thankyou:
     
  10. Ik heb dit ook op RTL 4 ????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina