1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nummermelding?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door maceddy, 4 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds mei een Ziggo Alles in 1 abonnement.
    Vorige maand een telefoon aangeschaft (Panasonic KX-TG1311).

    Werkte prima, nummermelding, gemiste gesprekken netjes in beeld.
    Paar keer een stroom onderbreking gehad en nu werkt dat allemaal niet meer.

    Bellen en gebeld worden gaat prima maar heb geen nummer meer in beeld staan en ook de gemiste oproepen werken niet meer....

    Tijd, datum etc. kan ik gewoon instellen op het basisstation, maar de rest van de functies niet. Iemand hier aanwezig wie dit probleem ook heeft en wat er aan valt te doen? Ik weet namelijk niet of het probleem bij Ziggo ligt of bij de telefoon.....
     
  2. Beste Maceddy,

    Graag willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw nummerweergave op uw telefoontoestel.

    Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op.

    Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.
     
  3. Waarom helpen jullie de klanten niet gewoon hier op het forum? Dan hebben anderen ook nog iets aan de eventuele oplossing en dan hoeft er dus niet keer op keer dezelfde vraag gesteld te worden die dan allemaal individueel via webformulieren afgehandeld moeten worden.
     
  4. Belangrijker is dat na afloop even wordt teruggekoppeld wat en hoe.
     
  5. Nummermelding

    Beste Archie,
    Wij verwijzen klanten naar het webformulier zodat klanten ook persoonlijke gegevens door kunnen geven.
    Bijv. (telefoonnummer, klantnummer etc.)
    Als er een oplossing is dan zou ik het zeker ook op het forum plaatsen.
     
  6. Ik ga het webformulier even invullen!
     
  7. Dat gebeurt nauwelijks. Voorbeelden genoeg op dit forum van mensen met een probleem die niet eens de moeite nemen om even te laten weten of de door anderen voorgestelde oplossingen wel of niet werken. Als de afhandeling van dit soort toch redelijke algemene technische problemen buiten het forum omgaat dan ben ik bang dat de kans redelijk klein is dat de probleem melder na afloop hier nog even exact komt melden wat er allemaal geprobeerd is en wat uiteindelijk de oplossing bleek te zijn.

    Dat er voor de afhandeling van sommige problemen ook rechtstreeks contact is voor prive gegevens lijkt me logisch, maar zeker met dit specifieke voorbeeld lijkt het mij dat hier prima op het forum kan worden uitgelegd wat deze klant moet doen om de telefoon weer aan de praat te krijgen. Verder ontstaat het gevaar dat algemene groepsstoringen niet ontdekt worden door alles buiten het zichtveld van de anderen individueel af te handelen. Over het algemeen is hier op het forum al snel duidelijk dat sprake is van een groepsstoring terwijl Ziggo dan nog steeds in de ontkenningsfase zit gezien de reacties die hier op het forum verschijnen over contact met de helpdesk.
     
  8. Het werkt weer..

    Ziggo heeft 'iets' aangepast waardoor de nummermelder weer werkt!
    Wat dat 'iets' is weet ik niet omdat ik de medewerker van Ziggo niet zelf gesproken heb.
     
  9. Dat "ïets" is gewoon activering van nummermelding voor in en/of uitgaande gesprekken.Is apart instelbaar.
     

  10. Waar dan ?

    Of doet Ziggo dit....?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina