1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tammerat, 17 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Drammer!!! :thumb up:.

    Het komt toch allemaal neer op -een gebrek aan- interne communicatie.
     
  2. Nice! Gelijk even testen zo als ik thuis ben :)
     
  3. Ik was gewoon pissig dat ik zo te woord werd gestaan,heb ook gevraagd of gesprekken opgenomen werden maar ik was per ongeluk nu bij hem terecht gekomen en dat was een hogere lijn of zoiets,hou er gewoon niet van als ze je zo afschepen.
    Anyway veel plezier en wie een donatie voor de telefoonkosten wil doen,druk maar op mijn weegschaaltje ;)

    I can have it all !
     
  4. Ook in Breda beschikbaar, net gedownload... Geeft aan dat dit 10min. zou duren, maar zo lang heeft het zeker niet geduurd.

    Ben nu Pauw en Witteman aan het kijken... en ziet er goed uit (qua lipsynch dan :lol:). Ik ga vannacht of morgenochtend nog even naar tennis op Eurosport HD en straks een film op Film 1 HD kijken. Als dat ook goed uitvalt is het extra HD pakket eindelijk zijn geld waard...
     
  5. ook in Breda een succes na het updaten.
    Goed gedaan Ziggo
     
  6. Hier vanuit Dn Haag ook een goed bericht,ut draait weer :pompom::pompom::pompom::pompom: en dank voor alles aan Anoniem en vele anderen die het probleem direct hebben aangepakt :schater::schater::schater::schater::schater::schater:

    Kunnen ze bij de helpdesk nog wat leren :evil::evil::evil:
     
  7. Ik heb het al eerder gepost maar ik kon volgens de Samsung helpdesk de decoder ergens tussen mijn billetjes stoppen. Het lag 100% zeker niet aan de decoder volgens deze medewerker.

    Vreemd is wel dat ze zelf ophangen want meestal verzoeken ze de klant om op te hangen.
     
  8. Moet oppassen anders ga ik teveel offtopic,deze medewerker was zo overtuigd van zijn eigen gelijk dat ie ook blijkbaar vond dat ie zelf wel mocht ophangen.

    En om toch een duit in het zakje te doen,het lipsync probleem lijkt ook op mijn ene decoder nu weg te zijn,ik durf de andere nog niet te upgraden want ik baseer het op 10 minuten kijken en Film1 HD waar ik ook grote problemen had,had geen uitzending.
    Wel ervaar ik een duidelijk zachter volume (net als bij de humax 5000) bij Ned 1,2 en 3 en heb ik nu op 3 ook de artefacts gezien,een grote golvende lijn onder in het beeld.
    De ARD en andere Dolby zenders zijn wel hard,dus er lijkt me ook in het aangevoerd signaal een probleem te zitten.
     
  9. Heb het er nu een paar uur opstaan en heb alleen maar naar HD kanalen gekeken en ik moet zeggen, alle HD kanalen die ik heb (tijdelijk allemaal) hebben geen last van lip sync problemen meer !!!!
    We hebben er ff op moeten wachten, maar het resultaat is uitstekend !!
    Perfect werk en nu ga ik met vertrouwen dit weekend ook naar het Arris modem upgraden en zien of ik de 50Mb ook ga halen.
    Vertrouw er nu wat meer op.

    Ziggo (anoniem en allen die er aan mee gewerkt hebben)......
    bedankt !:applause::applause::applause:

    H.
     
  10. Ook hier opgelost, al heeft het wel te lang geduurd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina