1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tammerat, 17 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zojuist gekeken of de update beschikbaar is, maar hier in Amersfoort nog niet. Waarom niet overal tegelijk?
     
  2. Om de een of andere reden is de update niet beschikbaar in het oude Casema gebied.
    Vermoedelijk omdat anoniem in de regio van @home werkzaam is was het blijkbaar voor hem mogelijk om het in dat deel van het netwerk online te zetten maar is bewust of onbewust ervoor gekozen het niet in het Casema gebied te doen.
    Ik dacht dat Ziggo ondertussen een was,maar er is nog steeds een fisieke scheiding tussen beide netwerken.
     
  3. Gisteravond de update geinstaleerd, en ik wordt er blij van. Lipsync lijkt te zijn opgelost, zappen tussen HD zenders lijkt iets langzamer te gaan (langer zwart beeld), maar ik neem aan dat er extra tijd nodig is om beeld en geluid in sync te krijgen. :applause:
     
  4. Zojuist de update geinstalleerd en het probleem met lip sync is verholpen!! :)
     
  5. Zojuist even gebeld met de klantenservice van Ziggo.
    Waarom er voor Casema klanten geen upgrade mogelijkheden waren.
    Had ik beter niet kunnen doen,want er was geen Casema gebied meer,alles was ziggo.
    Alle software was te downloaden via de Ziggo page.
    Mja.. geprobeerd uit te leggen dat het zo niet werkt,waarna de opmerking kwam, als u het beter denkt te weten moet u dat vooral doen en de verbinding werd verbroken.

    Daar had je dus niets aan.

    modedit : offtopic reactie op negatieve waardering verwijderd, issue is ook gemeld in http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=211996&postcount=128 daar loopt reeds een discussie over het gebruik/misbruik van het reputatie systeem.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
  6. Triest. En aan dit soort Ziggo medewerkers moeten wij dan (technische) problemen melden in de hoop dat zij kunnen inschatten of een probleem bij de klant danwel bij Ziggo zit.
     
  7. Anoniem (en andere) bedankt!!! Het bekt weer als vanouds.

    Wil je nog een toelichting geven op wat er nu precies is aangepast zonder al te technisch te worden. Denk dat er wel een aantal mensen zijn die hierin zijn geinteresserd.
     
  8. Zujuist wel iemand van de juiste afdeling bij Ziggo gesproken en hij zou er voor zorgen dat de upgrade ook voor de oud casema gebruikers online zou komen,dit is ook inmiddels gebeurd.
     
  9. Nieuwe software is inderdaad beschikbaar (Zeist, voormalig Casema), ben het nu aan het installeren :applause:
     
  10. De software was in no time geïnstalleerd en... de lip-synch problemen zijn opgelost! Op alle HD-kanalen (incl. Film1 HD) spoort het geluid helemaal perfect met het beeld :pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina