1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door tammerat, 17 mei 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het probleem is dat we gewoon niet weten waar we aan toe zijn. Een enkele toezegging van Alex van webcare dat 'ziggo het probleem erkent' en vervolgens laat hij dagenlang niets meer horen.

    Of het probleem inderdaad 'bij ziggo bekend is en er vanalles aan wordt gedaan' waag ik te betwijfelen, ik zie er in ieder geval niks van terug.

    Je kan wel een monteur laten komen maar dat zal niks uithalen, het probleem zit of in het signaal, of in de samsung, of in de combi daarvan (volgens deze leek dan), en daar zal die monteur weinig aan kunnen doen. Het enige wat die volgens mij zou kunnen doen is proberen die kop die ziggo in het zand heeft steken eruit te te trekken als blijkt dat er bij jou inderdaad niets helpt.

    Overigens absurd zoals je soms behandeld wordt door helpdeskmedewerkers inderdaad, ik denk dat je niet de enige bent met zulke ervaringen. En absurd dat een bedrijf dat zoveel moeite doet een image van klantvriendelijkheid en communicatie te scheppen en vervolgens het tegenovergestelde neerzet.

    Het is dat ik canal digital (nog) geen goed alternatief vind maar anders... byyyyyyeeee ziggo.

     
  2. Ik lig er niet wakker van en slik nog geen prozac! :frons:

    Wat ik alleen graag zou willen horen is dat Ziggo het probleem onderkend en aan een oplossing werkt! De helpdesk ontkend nog steeds in alle toonaarden en legt het probleem bij de klant.

    Hoe noemen we dit ook alweer................

    Overigens kijk ik dagelijks naar het journaal op Ned 1 of 3. Als het voor het winterseizoen is opgelost vind ik het prima!
     
  3. Het is goed dat te horen :grin:.

    Gelukkig is het journaal niet in HD (heb ik me laten vertellen), dus je mist nog niet veel.
     
  4. Heel herkenbaar uit het verleden met een ondeugdelijk werkende Samsung HD-ontvanger.
     
  5. Ik heb hier ook van alles geprobeerd, nieuwe (peperdure) kabels geleend, resultaat..... totaal geen verbetering.

    Als afnemer van een ziggo produkt kan ik ziggo ingebreke stellen voor het leveren van een wanproduct dat niet binnen een normale termijn is opgelost en daardoor recht heb op een schadevergoeding.

    Nu niet gaan roepen van " dan kijk je toch geen ned1/2/3 via HD" ik betaal voor HD en dan wil ik ook HD
     
  6. Dat is niet helemaal juist.
     
  7. vertel.. je betaald voor een pakket MET HD en dan heb je er geen recht op
     
  8. De drie Nederlandse zenders zitten helemaal niet in het HD pakket.
     
  9. Ik zat net weer te kijken en ik vond NED2 HD (knoop in je zakdoek) heel erg goed synchroon lopen. MAAR nu krijg ik op alle NED HD zenders af en toe blokjes in beeld. De BER wordt dan 000001 en soms 000007.
    Tot nu had ik geen enkel probleem met het beeld en ik heb altijd een BER van 000000.
    Niks veranderd hier en/of bij de buren (vakantie) qua DECT etcetc.
     
  10. je krijgt ze niet gratis. Je betaald voor je tv-pakket en dus blijven zij in gebreke. Of ze nu wel of niet in 1 of ander HD-pakket zitten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina