1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

En dan eindelijk de definitieve datums voor invoering snelheidsverhoging

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door liberator, 4 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. voor alles-in1-extra staat nu dit op de site:

    Om de snelheid van 50Mb te kunnen garanderen en in de toekomst nog hogere snelheden heb je een nieuw modem nodig.

    het pluspakket gaat naar de huidige a-in-1-extra, dus tegen de tijd dat plus naar 50 gaat dan zal daar een nieuw modem voor nodig zijn, en daar zal ziggo je dan ( net als nu bij a-in1-extra) persoonlijk van berichten en je een nieuw modem toesturen. Ga eerst maar genieten van de 20/3, want dat kan je huidige modem met gemak aan.
     
  2. Ik sluit me bij deze mening volledig aan.
    Ik kan me dan ook heel goed vinden in de huidige snelheid van AIE plus
    De verhoging is natuurlijk leuk mee genomen, maar ik gebruik toch maar zo af en toe een 8mb Yabnews usenet account.
     
  3. zie bericht van mod-1
     
  4. Eerst iedereen 50/5 en dan pas 80/10 (discussie over wanneer dan....?)
    En vooral geen discussie starten over snelheden als 100, 120 of nog andere getallen, lijkt mij.:roll:


     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2009
  5. Wijs woord van kingpin. Ik ben blij dat er nu concrete data zijn. Mocht allemaal wel wat sneller, maar aan de andere kant kunnen ze beter dingen goed doen dan overhaast en dus met fouten.
     
  6. En toch vind ik het niet netjes :no::no:

    Dat ze de "extra" abonnementen eerder verhogen is prima, maar communiceer dan niet in een brief dat vanaf 1 juli de snelheid omhoog gaat, ik ontvang graag een brief dat mijn snelheid omhoog gaat en niet die van een ander.

    Dan kun je net zo goed communiceren dat vanaf 2010 we allemaal kosteloos 120mb krijgen, dat dat dan pas in het jaar 2076 zal plaatsvinden kunnen ze dan nog altijd communiceren.
     
  7. Ik vroeg het ook uit voorzorg, als iemand dan een beetje meeleest, is het duidelijk. Maar goed, ik zal het niet meer doen hoor waarde medewerker...:?

    edit: verkeerde quote, maar goed, was dus bedoeld voor jou Kingpin :D
     
  8. Die discussie kan hier voortgezet worden... ;)
     
  9. Duidelijk hoor, maar het ging mij om alle geruchten en van horen zeggen en: van niet goed lezen.
    Op de site staat: (met kleine lettertjes, maar toch) Bovenstaande datums zijn een indicatie. Je ontvangt van ons een bericht met de specifieke datum waarop je kunt profiteren van je nieuwe snelheid.
    Hoop niet dat er nu een discussie ontstaat over de woorden "indicatie" en "bericht"

     
  10. Ik denk dat ze bij Ziggo ook wel weten dat er op het gebied van communicatie het en en ander mis is gegaan is (als ze dat niet weten dan is de kloof tussen Ziggo en klanten nog groter dan ik al dacht).

    Laten we hopen dat ze daar van leren en de volgende keer dit beter doen. Door blijven zeuren helpt niet veel en levert alleen een negatieve sfeer op dit forum op. Kingpin maakte laatst al een opmerking dat de neiging van Ziggo-medewerkers om op dit forum te verschijnen minder wordt. Laten we dat proberen te vermijden. Dat Ziggo als bedrijf slecht communiceert is iets anders dan de waardevolle bijdragen van kingpin en anderen.

    Kortom, kritiek mag natuurlijk, mits gefundeerd en niet blijven drammen. Zo denk ik erover.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina