1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storingen Nederland 1 HD en Nederland 2 HD

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hoi_roy, 4 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heb je die coax kabel dan nu verwisselt en zo ja, lag het daar aan? dat was namelijk ook mijn probleem en het is nu verholpen.
     
  2. Ik heb hem vervangen maar het help niets.
    Ik zie bij status:
    NL1HD, 802MHz, 37% Strength, geen beeld
    NL2HD, 802MHz, 37% Strength, geen beeld
    NL3HD, 498MHz, 44% Strength, prima beeld
    DiscoHD, 356MHz, 37% Strength, prima beeld
    NatGeoHD, 658Mhz, 38% Strength, prima beeld

    Toch iets met die hoge frequenties te maken lijkt me, maar ik krijg het met een andere kabel niet opgelost. Moet zeggen, ik heb geen kabels van 5 tientjes hoor. Maar er zit verder niets tussen het muur doosje en de ontvanger. Ik heb alle splitters en doorlus vanaf de decoder losgehaald maar helaas.

    Ralf.
     
  3. Volgens de online (nieuwste?) versie van de handleiding moet je met jouw postcode ook 7800 invoeren :wink:
    Clicketyclick hier en check pagina 15

    Ralf.
     
  4. dus jij hebt helemaal geen beeld of toch blokjes beeld? ik had namelijk eerst op nederland 1 en 2 HD blokken in het beeld en nederland 3 HD was ook bij mij prima.
     
  5. Helemaal niets. Zwart beeld van de eerste tot de laatste beeldpunt. EPG doet het wel.
     
  6. probeer dit eens. zou het kunnen oplossen.
     
  7. Probeer wat? Ik zit midden in gebied 5133 t/m 6598 met Frequentie 356.00 en Netwerk 1111. Lijkt me niet zinvol om hier van af te gaan wijken. marcelouis zat in het verkeerde netwerk om mee te beginnen, ik niet.
     
  8. je zit in de zelfde postcode dan ik zit. waar staat jou symbol rate op? zie in het menu.
     
  9. ik moest die veranderen in 6875 naar contact met ziggo.
     
  10. jullie hebben gelijk, als ik juist controleer zie ik het, is SD.
    Probleem nu overigens opgelost, werd volgens de helpdesk aan gewerkt en is vandaag inderdaad in orde.
    NL 1,2,3 HD zit op 1,2,3:pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina