1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storingen Nederland 1 HD en Nederland 2 HD

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door hoi_roy, 4 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Alleen dolby surround uitgezet verder niets gedaan.
     
  2. probleem is opgelost. een nieuwe antennekabel doet wonderen, ben ik achter gekomen. geweldig beeld in HD.:applause::applause:
     
  3. 7948 ook problemen

    Hier ook problemen met Ned 1 en Ned 2... Ned 3 werkt prima...
    Vanmorgen geen problemen met de zenders.
    Kabel is +10 meter en niet in te korten... Gebruik humax 5050C en Philips 9613D.

    Iemand oplossing of moet ik de helpdesk van Ziggo bellen... lekker w88 aan het lijntje...
     
  4. Zoek eerst uit of het idd aan de bekabeling in je huis ligt door alles tijdelijk direct op de bron aan te sluiten. Dus TV en ontvanger met 1 coax kabeltje aansluiten waar het signaal je huis binnen komt.
    Als het dan werkt weet je tenminste waar het aan ligt. (Het lag het bij mij wel daar aan.)
    En anders toch maar W88..aan de lijn met ziggo (ik vond ze vandaag niet op hun best).
     
  5. tja 10 meter is wel erg lang. zou eens een kortere kabel proberen. dat helpt misschien.
     
  6. Tja tv boven he...
     
  7. Wij hebben hetzelfde probleem hier (postcode 7824) maar ook geen Nederland 3 HD!!!! Daar krijgen we de melding dat er geen kabel is aangesloten ??? Verder doet alles het prima. Ook de andere HD zenders...
     
  8. Ik had ook last van blokkerig beeld of helemaal geen beeld vaak op net5 en eurosport hd en gisteren ook op ned1 2 3 heb mijn stekker van mijn antenne kabel opnieuw en goed gemonteerd nu doet hij het weer goed.:wink:
     

  9. Probeer bij het opnieuw zoeken van de zenders een ander netwerknummer . Bij mij werkte dat als oplossing. Bijvoorbeeld : volgens de gebruiksaanwijzing van Ziggo moet ik met mijn postcode 7895 een netwerknummer 7900 invoeren. Ik had dus geen ned. 1 ,2 en 3 in HD. Ik heb nu het netwerknummer 7800 ingevoerd en toen kon ik de zenders wél ontvangen. Ik heb alleen nog geen teletekst maar dat blijkt een ander probleem die Ziggo de komende week gaat oplossen. Succes !:cool:
     
  10. Postcode 6155 is op NL 1 & 2 beeld gestoord en NL 3 prima HD. Maar na zoeken blijken de zenders ook nog op 71,72,73 te zitten en daar is het prima HD kijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina