1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. gaat i weer

    Downstream 1
    346.00 MHz
    9.00 dBmV
    37.94 dB
    QAM 256
    3672030474

    Downstream 2
    314.00 MHz
    8.50 dBmV
    38.26 dB
    QAM 256
    3344289567

    Downstream 3
    330.00 MHz
    8.11 dBmV
    37.94 dB
    QAM 256
    3338495220

    Downstream 4
    -----

    Upstream 1
    44.10 MHz
    42.00 dBmV
    DOCSIS2.0 (ATDMA)
    5120
    64QAM

    Upstream 2
    -----
    Upstream 3
    -----
    Upstream 4
    -----
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
  2. Vandaag toch maar even gebeld over de status en waarempel ze hadden iets gedaan maar af maken doen ze niet.

    Het zogenaamde dubbelle klant nummer wat ik had is opgelost maar nu de snelheid nog. Man vertelde me dat ie wel een foutmelding zag en dat hij hem door ging zetten naar Crisis-team (weer een andere naam) ook vroeg hij mij de volgende test file te downloaden

    http://85.17.128.2/100mb.bin

    Schijnt server van hun te zijn waar ze zich aan meten.

    @pletter: Kon je de knop bewerken misschien niet vinden? en beetje inkorten zou ook geen kwaad kunnen, zo is nog niet leesbaar.
     
  3. Aop met 2 uitgangen is dat.
    Eentje voor de tv/radio(f connector) en 1 met een data aansluiting(f connector).
    Ben het nog niet eerder tegengekomen dat ze storing gaven op het modem.
    Bovendien is de kanaal scheiding 10db/µV tussen tv en internet.
    Dus dat geeft zeker geen problemen.

    Gr bas
     
  4. [​IMG]

    is er een mogelijkheid om de upload nog iets omhoog te schroeven? weet dat deze nu 5Mbit is... misschien iets met me router poorten?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
  5. Snelheid!

    Hallo,
    Ik ben nieuw op het forum hier, en oon sinds 2 dagen bij Ziggo...
    Heb een alles in 1 plus pakket en het werkt allemaal goed, alleen de snelheid is zeer laag....... heb nog niet gebeld naar Ziggo.
    Maar als er iemand weet wat eventueel het probleem is, dat het ergens aan mijn instellingen ligt?
    Motorola-modem..

    Dank bij voorbaat.
    Kurt

    [​IMG]
     
  6. Je snelheid is prima. Alles-in-1 Plus gaat pas vanaf 1 september omhoog.
    Eerst gaat Alles-in-1 extra omhoog. Moet ik wel eerst mijn nieuwe modem krijgen.:roll:
     

  7. Snelheid prima?

    Heb wel 50 mb download
    en 5 mb upload.

    Dan is dit toch aan de lage kant hoor.
     
  8. hmm, heb je wel de nieuwe modem? En reset de boel eens als je bv een router hebt. Zorg dat de router ook deze snelheid kan verwerken! En ze voeren de verhoging per stad door he... dus niet allemaal tegelijk.
     
  9. Meen daarstraks nog te lezen dat je Alles-in-1 plus had. Zeker iets te veel goude rakkers op. :mrgreen: Bij extra zonder nieuw modem zou de download het dubbele moeten zijn.
     
  10. Zit niks tussen, puur op het motorolamodem dat een monteur maand hier geeft weggehangen.:?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina