1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Is standaard, kan wel 2 weken vertraging in zitten totdat het bijgewerkt is...
     
  2. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Maar staat los van je verbindings snelheid, m.a.w. tis puur een administrative handeling.
     
  3. Zaklamp

    Zaklamp Forum Member

    Berichten:
    71
    Ondanks het ''de wachttijd is langer dan bla bla bla'' is mijn ervaring dat er evengoed binnen 2 minuten iemand aan de lijn komt.
    Meestal sneller.
     
  4. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Ja, hier ook, moest vandaag ook even bellen. Activatiecodes waren er nog niet, binnen 2 minuten iemand aan de lijn. Modem gecheckt, alles al in orde ;)
     
  5. fredgroes

    fredgroes Forum Member

    Berichten:
    196
    Gisteren een monteur over de vloer gehad voor mijn tegenvallende speeds met de Arris. Hij vertelde mij dat de Arris er waarschijnlijk helemaal uitgaat vanwege tegenvallende prestaties. Ook de leverancier van de Arris modems schijnt niet te willen meewerken aan het oplossen van de problemen.

    Heb van hem een good old motorola modem gekregen die ik er tussen kan zetten als de speeds echt dramatisch worden.

    Hij vond zijn werk niet echt uitdagend meer want zijn werk bestond alleen maar uit modemomruils en niks meer technisch.
     
  6. reflex

    reflex Forum Member

    Berichten:
    30
    Ondertussen afgelopen vrijdag maar weer eens met de helpdesk gebeld i.v.m. het probleem dat mijn modem een z3 profiel laad i.p.v. het AI1 Extra profiel. Na een week is dit (simpele) probleem nog niet opgelost en ook nu nog steeds de snelheden van een z3 abbonement..... Hoe moeilijk is het nu om in de systemen aan te passen dat ik een AI1Extra heb en ervoor te zorgen dat dit profiel ook geladen wordt...... grrrrr Al sinds september vorig jaar dat @home Ziggo werd nog nooit een goede oplossing gehad voor de probelemen... en is het een opgelost begint het volgende meestal weer. Dit verkeerde profiel laden heb ik vorig jaar ook al gehad, en toen zijn ze van september tot februari ermee bezig geweest voor het opgelost was..... Dit kan toch niet waar zijn, dat ik nu weer hetzelfde probleem heb.... aahhhhhhhh:sad:
     
  7. yolasc

    yolasc New Member

    Berichten:
    2
    download snelheid gehalveerd

    Voor dat de versnelling er was haalde ik een snelheid van 1.5 mb bij het binnen halen van news groepen nu is dat nog maar 600 tot 770 kb
    wat hier de oorzaak van ik heb een sitecom 54 g turbo router.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2009
  8. Stephen

    Stephen Forum Member

    Berichten:
    24
    Zelf heb ik vorige week een Sitecom 54G-router vervangen door een Sitecom 300N XR-router en ik zit nu i.p.v. 12Mbit op ruim 18Mbit. Dus misschien ligt het aan de router? :)
     
  9. Zaklamp

    Zaklamp Forum Member

    Berichten:
    71
    Welk alles-in-1 pakket heb je?

    En probeer eerst eens zonder router ertussen je snelheid te meten.
    Je 54G kan zeker een bottleneck zijn maar ik weet niet wat je bedoeld met 1,5gb?
    Als dat 1,5MB/s moet zijn dan moet je router dit makkelijk kunnen trekken.
     
  10. TesselaarJansen

    TesselaarJansen New Member

    Berichten:
    3
    Meting internetsnelheid Alles In Een Extra, Ziggo

    Ik heb nog steeds problemen met de snelheid van mijn internetverbinding. Abo: alles in een extra Ziggo. Ik woon in Bergen n.h. Tot nu toe doe ik de testen via de snelheidsmeter van Ziggo. De downloadsnelheid zou tot 50 zijn. Ik haal 's morgens tussen 07.00 en een uur of 10 een downloadsnelheid tussen de 38 en 45. De rest van de dag kom ik uit op een downloadsnelheid tussen de 18 en 28. UTP van pc naar modem. 1 PC. Geen router. Upload en Ping is volgens mij prima. Resp. 4.8 en 10ms. Is de snelheidsmeter van Ziggo betrouwbaar of kan ik beter een andere snelheidsmeter gebruiken? Ik heb al een aantal metingen bij anderen gedaan en de gemeten snelheden verschillen nog al.

    Ik heb mijn klacht over de volgens mij te lage snelheid al gedropt bij Ziggo. Ziggo: "Probleem is bekend, hopen het aan het eind van de maand september (2009!) opgelost te hebben"!!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina