1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Nieuw Ubee modem aangesloten... talloze malen gereset, maar de snelheid blijft nog even op Alles in 1 Plus staan...

    [​IMG]

    Edit: moet nog even wachten op de nieuwe codes ;)
    Vond het al vreemd dat ze er niet bij zaten... even wachten dus nog.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  2. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ik wou net vragen of je wel eerst het modem had aangezet en daarna pas de router.... :mrgreen:

    Mooie snelle levering, kan er straks weer vol geblazen worden over de newsserver snelweg. :thumb up:
     
  3. Zaklamp

    Zaklamp Forum Member

    Berichten:
    71
    Net contact gehad met Ziggo en woensdag komt er een monteur.
    Ik heb er bij vermeld dat ik een Arris wil maar garanderen kon de helpdesker dat niet maar dat kan ik onderling met de monteur wel regelen.

    Maatje van me was blij dat zijn modem eindelijk goed was dus die wilde hem liever niet uit z'n netwerk halen, waar ook wel weer iets voor te zeggen valt.

    Ik wacht woensdag dus af en post mijn bevindingen hier.
     
  4. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Begrijpelijk, succes met het wachten. We horen graag van je volgende week!
     
  5. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Dat zijn vragen die ik wel aan anderen stel...:schater:

    Erg snelle levering... keurig een week. Zodra de 50Mbit/s er is, upgrade ik gelijk Hitnews even.
     
  6. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Misschien handig om deze ook even door te lezen, mocht je dat nog niet gedaan hebben: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20862

    Zijn wel wat nukjes met newsserver downloads via de Ubee. Maar 4,4MB (in mijn geval) is in ieder geval al een stuk sneller dan de 'oude' snelheid...
     
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Thanx for the tip, maar die lees ik morgen wel even... was namelijk te gezellig vanavond in Amsterdam hehe.
     
  8. TesselaarJansen

    TesselaarJansen New Member

    Berichten:
    3
    Te lage downloadsnelheid

    Alles in een Extra
    Modem Ubee
    Geactiveerd op 21-09-2009
    PC dmv UTP rechtstreeks verbonden met modem (geen router)
    Woon in Bergen n.h.

    Uploadsnelheid ( is volgen mij oke) = 4.8
    Ping = 10 ms

    (Acceptabele) downloadselheid tussen 45 en 48 alleen tussen 07.00 en 08.00 uur
    (Onacceptabele) downloadsnelheid tussen 18 en 24 rest van de dag
    Telefonisch contact gehad met Klantenservice Ziggo. Zou bekend probleem zijn. Zou voor eind van de maand (september 2009) opgelost zijn.

    Gebruik gemaakt van Ziggo Speedtest.

    Ik vrees met grote vrezen.


    Ik wacht het af.
     
  9. groennom

    groennom Forum Member

    Berichten:
    172
    Heb afgelopen donderdag internet extra van Ziggo gekregen, ik haal nu een upload van ongeveer 4,3 Mb/s dat is netjes. Download is echter 9,5 Mb/s in plaats van 50! Als ik op mijn Ziggo kijk dan staat mijn internet abo er nog niet tussen, kan dit er iets mee te maken hebben?

    Heb Ziggo gebeld maar kreeg de melding dat de wachttijd langer is dan we gewent zijn en dat ze niet tijdig kunnen helpen. Gezien de ervaring met wachttijd ga wilde ik vooralsnog niet proberen wat nog langer betekent :wink:.

    Iemand suggesties? Kan het zijn dat het abonnement nog niet geactiveerd is? Of moet ik het in de aansluiting zoeken (maar waarom haal ik dan wel de (bijna) max download)?
     
  10. Bullet NL

    Bullet NL Forum Member

    Berichten:
    2.327
    Het zou kunnen dat je modem nog niet het juiste profiel heeft, echter gezien dat je download wel aardig in de richting is zou je toch wat meer informatie moeten geven over jou thuis situatie.

    Welk merk en type kabelmodem heb je?
    Heb jij je pc('s) aangesloten via een router? (indien van toepassing welk merk en type?)
    Waar en hoe doe jij je snelheidtests?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina