1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het kan zeker wel. Je hebt een brief van Ziggo ontvangen met een activatiecode en wachtwoord om je Ubee modem te activeren. Wanneer je een willekeurig Arris modem aansluit, kom je op de activatiepagina en kan je dezelfde gegevens gebruiken die in de brief staan. Ik heb dat al vaker uitgevoerd, en werkt prima!
     
  2. LoL, dat bedoel ik dus met verschillende meningen.

    Werkt dit dan ook met een door een ander geactiveerd modem?
     
  3. Activeren moet je zelf doen, dat kan een ander niet voor je doen. Het mac-adres van het modem is gekoppeld aan je aansluiting. Maar, als je je activatiecode en wachtwoord van het andere modem nog hebt werkt het prima. De activatiecode en wachtwoord is namelijk gekoppeld aan jouw aansluiting en niet je modem.
     
  4. Het punt is dat wanneer je een ander modem aansluit dat door Ziggo als nieuw wordt aangezien. Dan moet deze opnieuw geactiveerd worden, zo werkt dat. Dus, wanneer je een modem van een kennis kan aansluiten, gewoon doen, en dan activeren en testen. Succes!
     
  5. Ik begrijp je maar ik bedoelde dus een modem die iemand anders al geactiveerd heeft op zijn/haar adres.
    Die is dus begrijp ik uit jouw verhaal bij mij thuis met mijn eigen activatiecode in te stellen en daarna weer bij diegene thuis.
     
  6. Helemaal goed, dan gaan we dat eerst eens testen.

    Thnx :thankyou:
     
  7. Ben benieuwd, laat het even weten he!
     
  8. Ja, Ik ben ook benieuwd.
    Mijn verhaal klopt wel. Het verhaal van de activatiecode klopt echter ook. Vaak krijgt de klant niet het activatie scherm. (ik ben een oud medewerker). Dan kan de helpdesk met behulp van het mac adres alsnog het modem activeren..
     
  9. Ik heb gemerkt dat dit ook niet altijd werkt
    Inmiddels ben ik 19 x gereset. 6x geactiveerd, 2x een nieuw Modem, 2x een monteur over de vloer. alle signaal waarden zijn goed maar nog steeds een brakke upload en waardeloze internet verbinding.
    mijn 56K6 is nog sneller

    [​IMG]
     
  10. Na bellen Helpdesk kreeg ik als antwoord:
    "Het probleem is bekend. Hier wordt aan gewerkt."

    Mijn nieuwe modem is Ubee model EVM3200.
    Mijn oude modem is Arris (docsis 2).

    Aangezien mijn oude contract Z3 was, ben ik terug gegaan naar mijn oude modem (docsis 2), waarop ik een betere en stabielere verbinding heb!
    Mijn snelheid is dan 22 Mb/s constant met een upload van 2,5 Mb/s.

    Hopelijk wordt het probleem spoedig opgelost!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina