1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. redatwar

    redatwar Forum Member

    Berichten:
    16
    zo een als deze bijvoorbeeld (sorry voor de grote van de afbeelding)
    wederom te zien dat de upload nog niet optimaal is de download is hier erg redelijk qua snelheid
    maar helass is dit wel wederom een momentopname
    [​IMG]
    [​IMG]
    Dit spreekt wel voor zichzelf :-(
    wederom geen knappe downsnelheid en upload is alsnog te laag
    2 minuten laten was het dit
    [​IMG]
    erg raar dit
    ik blijf testen doen en telkens ups and downs in de snelheden
     
  2. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Je kunt beter als testserver "amsterdam" gebruiken, daar ga je het internet op. Verder kan de snelheid van een testserver wat varieren als het druk is. Als er gezamelijk 100 man op 1 testserver aan het speedtesten is zal die server zijn bandbreedte niet halen en zul je lager meten, dus je moet het niet als "exacte-wetenschap" gebruiken wat je daar ziet. De Ziggo server zit op het interne netwerk en gebruikt een langer testbestand dus de kans op een stabiele meting is daar wat groter. Maar de resultaten zijn ook afhankelijk van je browser. Met firefox zie je vaak andere waarden bijvoorbeeld.
     
  3. Kurt

    Kurt Forum Member

    Berichten:
    54
    ok dat is duidelijk
     
  4. eriknino

    eriknino Forum Member

    Berichten:
    6
    Eerste dagen goede snelheid, nu niet meer

    Het begon zo leuk.
    Ik had de eerste dagen van m'n nieuwe Ziggo internet aansluiting een goede snelheid. 48 down en 4,5 up.
    Nu, na nog geen 4 dagen, is het over met de pret.
    Ik haal nog geen 20 down en 1 up.
    Modem heb ik als een opnieuw opgestart.

    Hebben meerdere nieuwe Ziggo klanten dit of ben ik de enige?
     
  5. redatwar

    redatwar Forum Member

    Berichten:
    16
    mijn posts die ik tot nu toe heb gedaan zeggen helaas niks anders :-(
    ook hier veel problemen
    ook na een aantal dagen zeer nette snelheden binnen de 50Mbps gehaald en ook qua upload
    nu niks anders dan fluctuaties :-(
     
  6. anotheruser

    anotheruser Forum Member

    Berichten:
    60
    Neen, hij deed wel zoemen en bleef in reboot lus
     
  7. redatwar

    redatwar Forum Member

    Berichten:
    16

    toto nu toe heb ik bij mij nog geen zoemend of brommend geluid opgemerkt
    ik zal dit eens in de gaten houden
     
  8. eriknino

    eriknino Forum Member

    Berichten:
    6

    Kom nu niet eens meer boven de 10 download.
     
  9. redatwar

    redatwar Forum Member

    Berichten:
    16
    Volgens de Ziggo klanten service aan de telefoon:
    u moet nog even afwachten......(ik wacht al lang genoeg)
    de verbinding verkeerd in een testfase.....(testen doe je maar buiten je klantenkring om)
    wij kunnen helaas niks voor u betekenen.....(das makkelijk praten)
    ik kan u doorverbinden met de afdeling service voor een vergoeding......
    (goh das het eerste zinnige wat ik heb gehoord)

    alles tussen haakjes is een beetje off-topic maar dat zijn mijn gedachten erover
     
  10. martmarbus

    martmarbus Forum Member

    Berichten:
    133
    Ik vond 'm wel geinig.
    Maar defensie is ook niet de snelste. Geloof me.
    Vaak gaat het niet veel sneller dan een 14K4 telefoon
    modem.
    En wanneer ik dat heb, dan realiseer ik me telkens weer dat ik bij defensie werk.:schater::schater::schater:

    Mart
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina