1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Post hier als U de nieuwe modem/snelheid hebt maar niet aan de verwachting voldoet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door mod-5, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. mod-5

    mod-5 Moderator

    Berichten:
    199
    Zie het onderwerp.

    Dus alleen als U wel bent geüpgraded maar het (nog) niet OK is.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2009
  2. eddedrukker

    eddedrukker Forum Member

    Berichten:
    38
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jul 2009
  3. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    In individuele gevallen kunnen er natuurlijk altijd dingen mis gaan. Waar het om gaat is denk ik of dit snel en zonder verdere problemen opgelost wordt als je dit meldt bij de helpdesk.

    PS: je hebt nog steed een moterolie modem in je gebruikersprofiel staan.
     
  4. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Een quote van de Ziggo site:

    Dus daar is het antwoord op je vraag...
     
  5. agnit

    agnit Forum Member

    Berichten:
    219
    een kwestie van goed lezen, de vermelde data's zijn een indicatie
     
  6. torkelrh

    torkelrh Forum Member

    Berichten:
    5
    Modem

    Nieuwe modem heb ik al een aantal maanden, het vervelende is nu, dat ik wel per 1 Juli naar alles in een extra werd gezet. Dat betekent in mijn geval een verlies van 10-20Mbit download komend van z3i.
    Dit vind ik eigenlijk niet kloppen.
     
  7. Zer0K3wL

    Zer0K3wL Forum Member

    Berichten:
    284
    heb docsis 3.0 modem.
    nog niet omgezet gebeld ook was ge annuleert.

    tv en telefonie niet beschikbaar eh wth....... -,-
     
  8. RonBos

    RonBos Forum Member

    Berichten:
    46

    [​IMG]

    Upload lijkt nergens op.

    (Docsys 3, Arris modem)
    (Gigabit Router Linksys WRT610N)
    (Gigabit NIC)


    Ron
     
  9. kingpin!

    kingpin! Forum Member

    Berichten:
    1.054
    Al recentelijk een reset gedaan?

     
  10. Mutsie

    Mutsie Forum Member

    Berichten:
    119
    Net, maar ik heb nog niet officieel de mail ontvangen dat mijn snelheid verhoogd is. Misschien dat het te maken heeft dat ik een ex internet Z3i klant was{?!} en dat mijn snelheid hetzelfde is gebleven :wink:....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina