1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat kan ik het beste aanvragen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mvveelen, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nope....het is doorgezet naar de tech.dienst en verder nog geen bericht....

    edit : zit nu trouwens aan krap 8Mb down.......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2009
  2. Ik ben al jaren klant van Ziggo. Eerst @Home. Nooit geen problemen gehad.
    Ik heb mijn abo van Ziggo omgezet naar een Alles in 1 extra. Ik had diverse abo voor internet, telefonie en digitale tv.
    Ik berekende dat Alles in 1 extra goedkoper en sneller is. Ik had 25 mb en krijg 50 mb. Tzt wordt dit 80 mb en zelfs 100 mb. Ook een Humax ir fox-c en Arris TM702B heb ik ontvangen.

    Alleen mn router Linksys WRG54 kan de snelheid van 50 mb niet aan. Speedtest geeft 26 mb down en 4 mb up aan. Niet slecht.

    Ik ben van plan om een Linksys WRT329N aan te schaffen.

    De service en afhandeling van Ziggo was prima. Alles werkte gelijk. Ik heb een goeie week op het pakket moeten wachten. Chappeau Ziggo!
     
  3. Ik ben ook al jaren klant (Televisie) van Ziggo en voor die tijd ook internet via Multikabel. Ook nooit problemen gehad. Een heel enkele keer een korte downtime, maar niet om over te klagen.

    Klagen doe ik ook (nog) niet, het is helemaal geen ramp dat m'n smartcard niet geleverd was en dat ik deze zelf mocht halen bij een winkel in de buurt. De bon heb ik opgestuurd en krijg ik gedeclareerd.

    Ik heb alleen zoiets van : van 10Mb naar 20Mb gaan is mooi, maar als je dan met mazzael rond de 8 - 13Mb blijft hangen, dan mag er even naar gekeken worden. Ik heb alleen geen enkel idee hoelang het mag gaan duren voordat ik iets van ze hoor.
    Had ik nu helemaal geen internet meer gehad, dan had ik ze allang gebeld, maar nu denk ik dat ze er binnenkort wel naar zullen kijken. Dat hoop ik dan maar.

    Als iemand een idee heeft hoelang het gemiddeld duurt voordat er naar dit soort storingen gekeken wordt : let me know.

    Verder tot nog toe alleen maar een :thumb up: voor Ziggo.

    (nu hopen dat een Ziggo dit leest en "even" kan checken wat de status van mijn melding is :schater: )
     
  4. En ... al nieuws?
    Of ben je al van frustratie tegen het plafond gesprongen? :shock:

    Als er nog niets gebeurd is zou je trouwens eens het formulier van het webteam kunnen invullen. Misschien heb je dan meer/sneller succes.
     
  5. hmmmm, ben een stuk minder positief gestemd. Heb ze gevraagd wanneer ik iets kon verwachten en daarop kreeg ik alleen een reply dat de bewuste afdeling er nog niet aan toe gekomen was.
    Ehm...ja ?! En nu ?

    Het vervelende is dat ik, als er weer een trage verbinding is, ook moet constateren dat er dan een "groepsstoring" is op dit postcodegebied....dan heb ik ook weer zoiets van...ach, ik wacht het weer ff af. Misschien komt het ook wel doordat hier in de omgeving iets niet helemaal OK is en dus niet alleen bij mij, maar daar kom ik voorlopig niet achter ben ik bang.

    Afwachtmodus maar weer totdat ik het zat begin te worden.
     
  6. Nou, ik ben inmiddels gebeld.
    Daar het de afgelopen periode LIJKT goed te gaan, op een enkele hik na die te maken had met een "groepsstoring", heb ik afgesproken om bij te houden wanneer e.e.a. mis gaat (tijd noteren) en wat de snelheid dan is op dat moment.
     
  7. Kan me voorstellen dat het ontzettend irritant is als je verbinding steeds de hik heeft.
    Ik duim voor je dat het goed blijft gaan :thumb up::thumb up::thumb up:
     
  8. Ik wil een Z1 internet connectie, kan ik dan ook de hogere snelheden halen ?????:?::?::?:
     
  9. waarom zit u oude topics te kicken??????
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina