1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

Wat kan ik het beste aanvragen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mvveelen, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. psssst.....ik probeerde heel subtiel nog eens naar de snelheid te vragen...
     
  2. Ghehehe ... volgens mij heb ik de oude snelheid ...
    [​IMG]

    DRAADLOOS!!!!
     
  3. Mooi, ok, dus toch eerst 10Mb.

    Thanx !
     
  4. En ... hoe is het gegaan? :pompom: (ik ga er natuurlijk van uit dat je dit pas beantwoord als Ziggo actief is :oyeah:)
    'k Moest er ineens aan denken dat vandaag jouw Z-day is ... :applause:
     
  5. Nou, heel grappig. De monteur is net 10 minuten de deur uit.

    Internet werkt. Haal alleen de 10 niet, blijf steken rond de 8Mb.... Upload is wel een verademing. Maar es kijken op verschillende tijden wat de snelheden zijn. In ieder geval een hele verbetering tov. ADSL.

    De decoder werd net 1 minuut voordat de monteur aan de deur stond afgeleverd door TNT en ik heb met de monteur erbij de Humax-doos opengemaakt : geen smartcard.

    Hij bellen met Ziggo en ik kon kiezen : óf de boel helemaal cancellen en opnieuw beginnen (...), óf zelf een smartcard halen bij de winkel en de bon declareren bij Ziggo. Ik kies voor dat laatste zul je begrijpen.

    Het zal nu hooguit nog 2 weken duren voordat het telefoonnummer is geporteerd. Dat wachten we dan nog maar eventjes af.
     
  6. Ik had de eerste paar uur ook een iets lagere snelheid maar dat is later wel weer goed gekomen. En inderdaad, het is een verademing na ADSL ... Gevoelsmatig is het echt vele malen stabieler, vind ik. Geen rare wisselende snelheden meer ... pfieuw!! :thankyou:

    Na een week zit ik nog steeds elke keer als ik iets download te grijnzen ... heerlijk die snelheid ... en dat wordt nog dubbel zo snel ook binnenkort. Ik voel me een kind in een overvolle snoepwinkel met een vergunning tot schransen ... all you can eat :pompom:

    Goh, je zou toch denken dat ze je zo even een smartcard toe kunnen sturen ... maar niet dus :?
     
  7. Nou, telefonie was vlot over (moet alleen nog nummerweergave aan de praat zien te krijgen bij de ontvangende partij), en vandaag es het modem uit-en-aan-gezet en ja hoor : verdubbeling van de snelheid. Zowel up als down.

    One happy camper :pompom:
     
  8. Beetje late reactie, maar hier ook snelheidsverhoging ... :pompom:
    Hij's fijn!!

    De overstap is enorm soepel gegaan ... geweldig! :thumb up:
    'k Heb nu alleen nog een ietsepietsie probleempje (t.w.v. 420 euro) met KPN ... :no:
    Ik blijf hopen op een compleet goede afloop.
     
  9. Goed te horen. Ik heb inmiddels een ticket aan laten maken bij Ziggo omdat ik bij lange na de snelheid niet meer haal.
    Ik zat op een gegeven moment rond de 11/12Mb en heb toen het modem uitgezet en weer aan. Vervolgens kreeg ik slechts 4/5Mb en nadat ik het modem nog een keer uit-en aan had gezet zelfs nog maar 2Mb.
    Nu zit ik inmiddels rond de 13/14Mb, maar dat lijkt me niet de bedoeling. Zeker niet omdat ik in het begin enkele dagen rond de 19Mb heb gezeten.

    Ik wacht het met positief vertrouwen af :cool:
     
  10. Ai, 2 Mb ... da's (bijna) zielig :?
    En heb je ook verder al wat gehoord over wat ze er nu gaan doen dan (behalve dat ticket)?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina