1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoorn wordt op de haak gegooid

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door medelief, 3 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het is wel een heel schandalige zaak bij Ziggo acht maanden na vele mailtjes telefoontjes en overlijdensaktes werd vanmorgen op de vraag waar nu eindelijk de teveel betaade termijnen blijven die al maanden geleden zouden worden terug geboekt en niet afgeboekt de haak op de hoorn gegooid. Op mailtjes wordt ook al niet meer gereageerd, ik vind dit toch wel heel diep triest. Begrijp toch al niet dat je maanden lang op 1 adres 2x de maandelijke fakturen afschrijft merkwaardige boekhouding houden ze er op na. Ben blij dat ik geen klant ben dar en zal het ook nooit worden misschien moet ik maar eens een deurwaarder inschakelen misschien dat de boodschap dan aankomt.

    Madelief
     
  2. Het is niet mogelijk om de bank het tegoed terug te laten boeken, en dan meteen de auto-incasso stop te zetten?
    Alsnog gecondoleerd.
     
  3. Bezoek gewoon het kantoor van Ziggo te Groningen.
    Heb ik ook gedaan en lost veel op.
    Jammer dat het zo moet, ik krijg echter geen hoogte van Ziggo.
     
  4. Ja voor ons is het makkelijk om de klanten service in Groningen te bezoeken ( wwonplaats Groningen ) , maar je zal maar in het zuiden wonen.

    Mvgr Paul
     
  5. Dan is daar het kantoor in Eindhoven ( naast het philipsstadion )
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina