1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Abonnement wijzigen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door heriel, 2 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben thuis een alles-in-een pakket. Dit staat op mijn naam. Nu ga ik verhuizen maar mijn ouders blijven hier wonen. Ik wil dan ook het pakket op hun naam laten zetten.
    Gevraagd via de site hoe dit te regelen. Antwoord gekregen dat ik het pakket op hun naam moet zetten.
    Hiervoor een brief gestuurd.
    Krijg ik reactie dat dat niet kan. We moeten het huidige abonnement opzeggen en mijn ouders moeten het dan opnieuw aanvragen. Dat wil ik niet want dan krijgen ze dus ook een ander nummer.
    Weer gemaild krijg ik als antwoord dat ze een uitzondering kunnen maken maar dan moet ik wel bellen.
    Gebeld krijg ik weer te horen dat dat niet gaat.

    Iemand een idee.
     
  2. De achternaam wordt in principe alleen gewijzigd bij overlijden of scheiden. Het hangt er dus vanaf hoe belangrijk je het vindt om die tenaamstelling te wijzigen, als je dat per se wilt kun je inderdaad alleen opzeggen en opnieuw aanvragen, but why bother.
     
  3. En het rekening nummer dan
     
  4. Dat is wat anders, dat moet schriftelijk aangevraagd worden, waarbij je de nodige gegevens verstrekt (klantnummer, naam waarop het abonnement staat), maar dat kan dan wel veranderd worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina