1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

internet snelheid nog steeds niet sneller

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door darkjacky, 2 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmmm, alle benodigde info... wat wil je nog meer weten dan? Wat is er in hemelsnaam nog niet duidelijk?

    Ach ja, veel te warm, zoek het uit :D
     
  2. Het heeft nogal weinig zin mensen hier op het forum tegen je in het harnas te jagen.

    Hier kun je meer hulp krijgen en zelfs verwachten dan van het gehele Ziggo HD bij elkaar.

    Mensen vergeten dingen ook niet als jij een keer met problemen zit en komt gillen hier.

    Even een tip meer niet bjorn.
     
  3. Heb de laatste dagen m'n snelheid ook maar eens getest. Ik heb All-In-1 Extra al langere tijd (daarvoor Multikabel Power). Gevoelsmatig is het al enige tijd minder snel dan het ooit geweest is, de test bevestigd dat. De upload komt wel redelijk in de buurt van wat beloofd is. M'n postcodegebied is 1782 (Den Helder).

    [​IMG]

    Ook de dagen hiervoor vergelijkbare snelheden (niet boven de 10Mb/s te krijgen!). Wat raden jullie aan: een klacht indienen of wachten op de dingen die komen gaan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2009
  4. :thumb up: Chapeau!
     
  5. Het moest even gezegd worden vind ik maar bedankt :-P.

    Heb zelf volgens mij bijna elk probleem wel ervaren sinds ik Casema -> Wanadoo -> Ziggo heb.

    Denk toch zeker dat de helft van alle gevallen minimaal wist te verhelpen met de info die ik hier kon vinden (als internet het tenminste deed) de rest met eigen kennis als het aan mijn zijde lag (wat niet vaak voorkwam(komt).

    Ziggo kan hier een voorbeeld aan nemen.

    Zie dan ook niet het nut ervan om dit in een ordinair cafe te veranderen vanwege haar nut.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina