1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De SICKO´S van ZIggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door peppes, 2 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga mee met Renatus, met de volgende toevoegingen:
    -Vanwaar deze heisa, WWIII is toch niet uitgebroken?
    -ziggo, lekker belangrijk. internet is in Nederland zowat gratis. Veel mensen hebben internet zonder dat ze er weet in hebben.
    -er is nog een verschil tussen de ontevreden klant en de absoluut gesjeesde klant. Laatste krijgt meestal nul op het rekest.
    Alles weer even relativeren, het gaat hier wel om internet en tv, nog steeds luxe artikelen, maak liever een hoop heisa wanneer aardappelen 8 euro de kilo gaan kosten en de melkschappen leeg zijn. Dit soort paniekerig geblaat is triest, gaat nergens over en is voor niemand behalve poor you interessant.
     
  2. ik ben dus niet de enige die het geklaag overdreven vindt. Ik kan me best wel voorstellen dat mensen het niet leuk vinden/baalen dat er iets niet goed gaat. Maar om dan zo overdreven te reageren :roll:
    Volgens mij zijn er wel ergere dingen in de wereld.

    En nee....ook ik ben niet in dienst van Ziggo, maar gewoon een tevreden klant die zich ergert aan mensen die zo overdreven kunnen reageren :no:
     
  3. Overdrijvingen??? En wat weet JIJ daarvan?? Heb je uberhaupt leren lezen?
    Ben je er bij geweest? Nee dus! Heb je alle feiten? Nee! dus, niet kwekken over dingen waar je niks vanaf weet!

     
  4. Het gaat de goede kant op zo. :( ;)

    Kwaad worden heeft meestal geen zin en is bijna altijd verspilde moeite.
    Kalm blijven hoeft echt niet maar het is wel verstandig om altijd je hoofd er bij te houden en geen onzinnige verwijten e.d. naar elkaar toe te doen.

    Feit is: klant heeft een probleem en Ziggo heeft dit op te lossen naar kunnen.
    Zeker als blijkt dat de fout bij Ziggo ligt, wat trouwens niet altijd het geval is.
    Het blijft nou eenmaal moeilijk om problemen telefonisch op te lossen maar het wordt onbetaalbaar om naar elke klacht een monteur te sturen.

    Ontevreden klanten zullen er altijd zijn hoe klein/groot een bedrijf ook is.
     
  5. Bedankt voor het reeds beantwoorden van de (retorische?) vragen, hoef ik mijn brein daar niet over te breken en kan ik fijn ergens anders verder kwekken over zaken waar ik hopelijk wel verstand van heb. :thankyou:

    Ik wens U oprecht nog een fijn leven toe, probeer af en toe ook even te genieten. :rolleyes:

    Tot zover ons contact.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina