1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

De SICKO´S van ZIggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door peppes, 2 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. pffff, dit doorbladerend, daar word je niet vrolijk van. Maar je weet toch wel waar je aan begint als je aan een massaprovider als ziggo begint? Wil je geen ellende, ga dan voor xs4all oid. Betaal je wat meer, maar zit je wel goed. Ziggo aanvallen, steun zoeken bij vara kassa/tros opgelicht, medestanders zoeken op dit forum, en nog steeds zonder connectie zitten. Met alle respect, het 8 uur journaal zul je niet halen. Het mag wel algemeen bekend zijn dat je voor een dubbeltje niet gelijk op de eerste rang zit bij ziggo, daar moet je wat werk voor doen. Voor diegenen die dachten dat ze voor zo'n laag bedrag in 5 dagen zonder problemen glasvezelsnelheid zouden hebben gehad, is het jammer dat ze niet wat eerder op dit forum hebben gekeken. Alle ellende staat er echt al maanden op, hoor. Ik heb zelf na wat administratieve instapproblemen niet veel ellende gehad, alleen nog wat meer onjuiste facturen. Voor mij niet belangrijk, als de connectie maar hard is. Ik zit zelf nog steeds te dubben of ik de onterecht belaste abo-kosten nu nog moet terug verhalen of niet. Ik laat die paar 10-tjes maar glijden, ik ben blij dat alles hier naar behoren werkt.
     
  2. Aangezien je zo´n tevreden Ziggo klant bent mag ik aannemen dat je ook tv hebt?? En er ook wel eens naar kijkt??
    Dan zul je ONGETWIJFELD wel een KEER iets hebben opgevangen dat zowel bij tros radar, als kassa, als bij de consumentenbond Ziggo nu al ruim 3 jaar CONTINUE in de top 3 staat als het over ernstige en onopgeloste klachten gaat!
    Allemaal zeurders?? Een paar mensen?? Ik vraag me echt af waar jullie je wijsheid vandaan halen. Maar meestal is het zo dat de grootste sicko sekte leden het HARDST gaan blerren als HEN iets overkomt.


     
  3. Voor een dubbeltje op de eerste rang?? Ik dacht dat 194.- in de maand IETS anders was??

     
  4. Als je van 12 juni tot en met 12 september zit te wachten op een tuner die volgens de verkoper van ziggo binnen 5 dagen binnen zou zijn, denk ik dat JIJ ook na 3 maanden zou zeggen oke dan haal ik hem wel op bij media markt. Hetgeen NIET wegneemt dat men dan een SCHRIFTELIJKE toezegging over de terugbetaling van mn geld ineens aan hun laars kunnen lappen en me nu in 24 termijnen kunnen gaan terug betalen!!

    Overigens is natuurlijk WEL al ALLE abonnements geld vanaf eind juni van mijn rekening afgetrokken. Zeker in de ogen van al die sicko lovers ook normaal?? Betalen voor iets wat niet geleverd wordt??

     
  5. Aangezien je zo´n tevreden Ziggo klant bent mag ik aannemen dat je ook tv hebt?? En er ook wel eens naar kijkt??
    Dan zul je ONGETWIJFELD wel een KEER iets hebben opgevangen dat zowel bij tros radar, als kassa, als bij de consumentenbond Ziggo nu al ruim 3 jaar CONTINUE in de top 3 staat als het over ernstige en onopgeloste klachten gaat!
    Allemaal zeurders?? Een paar mensen?? Ik vraag me echt af waar jullie je wijsheid vandaan halen. Maar meestal is het zo dat de grootste sicko sekte leden het HARDST gaan blerren als HEN iets overkomt.



     
  6. 194 euro per maard..? Ik weet niet wat voor superpakket jij dan afneemt waarmee je op dit bedrag per maand komt, maar volgens mij klopt dit bedrag niet en ben je nu sterk aan het overdrijven.

    Ik ben het echter wel met Sjaool eens over de verhouding tevreden/ontevreden klanten. Jij zet dat naar als 1:10, ofwel 10 ontevreden klanten tegen 1 tevreden klant. Zeer sterk overdreven en is ook niet een reëel getal.

    De verhouding is in elk geval anders om, tegen elke ontevreden klant staan meerdere tevreden klanten. In welke verhouding, dat blijft gissen, maar ik denk dat het eerder in de buurt komt van 1:20.

    Enfin, het lost jou probleem niet op, en ik begrijp dat het heel vervelend is, maar wel reëel blijven ipv deze overdreven reacties die je plaatst. Ik snap dat je waarschijnlijk je argumenten kracht bij probeert te zetten, maar dat je beter op een andere, betere manier doen.

    En als je zo mega ontevreden bent over Ziggo als dat je hier toont, waarom ben je dan nog klant van Ziggo? Als je echt zo ontevreden bent als je hier laat blijken dan moet je opzeggen en overstappen naar een andere provider. Dan ook achter je eigen woorden staan en Ziggo de rug toekeren, en daarnaast zul jij bij Ziggo toch nooit meer een goed gevoel hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  7. Volgens mij wordt het tijd dat Peppes een andere provider gaat zoeken. Jeetje wat een onvrede. Ik kan me al voorstellen hoe deze persoon doet als hij probeert een oplossing vraagt bij de klantenservice.

    Hier een tevreden klant. Realistisch blijven en wetende dat Ziggo ook maar zijn best doet om iedereen tevreden te houden. Als er bij mij eens problemen of vragen zijn, dan wordt dit door de klantenservice netjes opgepakt en uitgelegd.

    Ziggo toppie :thumb up:
     
  8. Klopt, voor die programma's geldt hetzelfde als voor dit forum, je zult er alleen maar de ontevreden klanten horen.

    Ik kijk ook zeer regelmatig Kassa of Radar dus ik weet hier van af.

    En onze wijsheid? Die halen we op de zelfde manier als jij.... uit onze dikke duim.
    En waarom dan wel? Omdat niemand hier cijfers over heeft en ook omdat die cijfers alleen bij Ziggo bekent zijn (als ze al bekend zijn). ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2009
  9. Ik raad ook iedereen die dezelfde structurele problemen heeft met Ziggo gewoon een andere provider te nemen. Dat is de enige manier om Ziggo het te laten voelen.

    Het gaat er niet om dat mensen positieve ervaringen hebben met Ziggo of dat men tevreden is, in welke ratio dan ook. Je betaalt voor een produkt/diensten, dus is het niet meer dan normaal om klanten tevreden te houden.

    Het gaat erom hoe men omgaat met klachten en klanten die problemen hebben (speciaal als ze zijn veroorzaakt door Ziggo zelf). Al is het maar 1 klacht/klant.

    Volgens mij ben jij degene die onrealistisch is door te roepen dat Ziggo er alles aandoet om al hun klanten tevreden te houden. Dat jij een positieve ervaring hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Hoe kom je aan die "wijsheid"? Het internet staat vol met klachten over Ziggo...

    Nogmaals, positieve ervaringen/tevreden klanten zijn niet relevant, want daar betaal je immers voor. Het is leuk voor die mensen, en als mijn produkt goed zou werken en als ik serieus was genomen door de klantenservice dan was ik ook tevreden...

    Maar ik zou NOOIT reageren op ontevreden klanten met de mededeling dat ik tevreden ben dus Ziggo doet er alles aan om alle klanten tevreden te houden. Daar help je niemand mee, je steekt alleen Ziggo onterecht een veer in de kont. Werk je soms bij Ziggo? ;)
     
  10. Iedereen reageert vanuit zijn eigen perspectief. Waarom zouden alleen ontevreden klanten zich mogen uiten met door emotie doorspekte overdrijvingen dat werkelijk alles niet klopt aan een bedrijf omdat zij een slechte ervaring hebben?

    Gelukkig heeft alles twee kanten, helaas ligt het in de genen van de mens ingebakken dat alles wat goed gaat normaal is en als er wat fout gaat dat dan de hele wereld op zijn kop moet om het op te lossen.

    Tevreden klanten bagatelliseren echt niet de problemen van ontevreden klanten, echter kan het geen kwaad om af en toe wat tegengas te geven. De wereld is al moeilijk genoeg.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina